۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۴۱۹۲۲
حجت الاسلام حائری زاده:

اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان حربه دشمن برای نابودی اسلام است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند هر توطئه‌ای را علیه دین خنثی می‌کند، گفت: امروز مهمترین حربه دشمن برای نابودی اسلام ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.
 حجت الاسلام حائری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی حائری زاده استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) در مهدیه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیامبراکرم(ص) تنها کسی بود که در بین انبیای الهی به معراج رفتند.

وی افزود: مشایعت پیامبر اکرم(ص) از سوی حضرت جبرئیل به عنوان ملک مقرب الهی در لیلةالمعراج تنها تا آسمان چهارم بود و بیشتر از آن ایشان اجازه ورود و همراهی حضرت را نداشتند و این مهم بیانگر مقام و منزلت پیامبراکرم(ص) نزد خداوند متعال است.

حجت الاسلام حائری زاده در ادامه تصریح کرد: حضرت عیسی(ع) و حضرت ادریس(ع) تنها پیامبرانی بودند که تا آسمان چهارم رسیدند و بیشتر از آن نتوانستند پیش بروند، خداوند در قرآن کریم با اشاره به داستان حضرت عیسی(ع) می‌فرماید: نه او را کشتند و نه به صلیب کشیدند بلکه خداوند او را بالا برد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: زمانی که امام عصر(عج) ظهور کنند حضرت عیسی(ع) در هنگام اقامه نماز به ایشان اقتدا خواهند کرد.

وی با اشاره به جهانی شدن دین اسلام، اظهار داشت: اسلام تنها دینی است که نسبت به سایر ادیان بدون خونریزی جهانی می‌شود و این امر نشان از بیداری مردم دنیا خواهد داشت، امروز ما شاهد هستیم که بعد از واقعه یازده سبتامر میزان گرایش به شیعه شدن و خرید کتاب قرآن در کشورهای غربی افزایش یافته است.

حجت الاسلام حائری زاده با تاکید بر اینکه خداوند هر توطئه‌ای را علیه دین خنثی می‌کند، عنوان کرد: خداوند می‌فرماید: آیندگان می‌خواهند نور تو را خاموش کنند اما خداوند به آنها اجازه نمی‌دهد نور تو خاموش شود؛ امروز مهمترین حربه دشمن برای نابودی اسلام ایجاد اختلاف بین مسلمانان است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات