۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۴۲۰۱۸
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

اسلام راستین مظهر برادری است

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به ضرورت تحکیم وحدت میان مسلمانان، گفت: امروزه نقش استعمار در تلاشى جانكاه جهت محو اسلام راستين، آشكارتر از تمامى اعصار و ادوار به چشم مى آيد.
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب عصر امروز در مراسمی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان ابراز داشت: اسلام راستین مظهر برادری است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: برادری مسلمانان از والاترین مظاهر آموزنده اسلام ناب محمدی است.

وی در ادامه بیان داشت: برادری میان مسلمانان همواره مورد تأکید پیامبر اکرم (ص) بوده که در عالی ترین پیغام الهی بر تمامی مسلمانان و مردمان وارد شده است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: رسول اکرم (ص) از طلوع خورشید عالم تاب تمامی مسلمانان را برادر و به منزله یک خانواده دانسته اند.

امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: ائمه اطهار (ع) با وجود اختلاف سلایق مسلمانان قویترین مظاهر دعوت به وحدت و پرهیز از تفرقه بوده اند.

حجت الاسلام کرمی نیا عنوان داشت: نص صریح قرآن والاترین پیغام الهی را تحکیم وحدت و برادری میان مسلمانان بیان کرده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: در دینی که خداوند و پیامبرش واحد است دلیلی بر اختلاف میان مسلمانان وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: امروزه نقش استعمار در تلاشى جانكاه جهت محو اسلام راستين، آشكارتر از تمامى اعصار و ادوار به چشم مى آيد پس بر تمامى مسلمانان واجب است تا در صفى فشرده، يد واحده اى شده و از بروز هرگونه آسيب به پيكره ى جهان اسلام جلوگيرى کنند./8571/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات