۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۴۱۸۷
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد:

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «فرهنگ اصطلاحات و مفاهیم سیاسی قرآن کریم»

نسخه الکترونیکی کتاب «فرهنگ اصطلاحات و مفاهیم سیاسی قرآن کریم» به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «فرهنگ اصطلاحات و مفاهیم سیاسی قرآن کریم»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «فرهنگ اصطلاحات و مفاهیم سیاسی قرآن کریم» اظهار داشت: هدف از تدوین فرهنگ سیاسی قرآن، تعریف اصطلاحات و بیان اطلاعات مفید در حوزه مفاهیم سیاسی قرآن و ارتباط آن با موضوعات رایج در علوم سیاسی است که صرف نظر از فواید علمی، می‌تواند به توسعه ادبیات مشترک میان پژوهشگران قرآنی و علوم سیاسی مدد رساند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این فرهنگ‌نامه تنها مجموعه‌ای از تعاریف واژگانی نیست، بلکه شامل اشاره‌های تاریخی، کلامی و نظری در هر دو حوزه دانشی مرتبط با قرآن و سیاست نیز می‌باشد.

وی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته عبدالله نظرزاده و در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «فرهنگ اصطلاحات و مفاهیم سیاسی قرآن کریم» با 575 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 400000 ریال در سال جاری منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 80000 ریال منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ت۰۳ ۳/ش

ارسال نظرات