۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۴۴۳۵۷
وزیر ارتباطات در اجلاس سراسری نماز:

ابزار متفاوت و بی نظیری برای ترویج دین دراختیار داریم/ریا بزرگترین آسیب برای فعالیت های فرهنگی است

وزیر ارتباطات با اشاره به ابزار متفاوت و بی نظیر برای توسعه و ترویج فرهنگ دینی گفت: ریا بزرگترین خطر و آسیب برای فعالیت های فرهنگی است.
آذری جهرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، محمد آذری جهرمی امروز در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تالار شهید آوینی بندرعباس با تاکید بر اینکه فضای مجازی می تواند ابزار خوبی برای ترویج دین باشد گفت: مهمترین عامل در ترویج دین خود انسان است که اگر نیت خدایی نباشد تاثیری نخواهد داشت ولی در صورتی عمل با اخلاص کار شود قطعا فعالیت هایمان اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: امروزه ابزار متفاوت و بی نظیری برای توسعه و ترویج دین وجود دارد، امروز رسیدن صدای امام زمان(عج) به گوش جهانیان با وجود فضای مجازی باورکردنی تر است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: اگر با فرمول مناسب بتوانیم تولید محتوا کنیم استفاده بهینه ای از تکنولوژی و فضای مجازی را برده ایم.

آذری جهرمی گفت بایستی به این توجه داشته باشیم که جوانان شاید با محدودیت زمانی مواجه باشند و البته باید استفاده از خطیبانی با زبانی رسا و جذاب هم برای اثرگذاری بیشتر بر اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم بیشترین بهره را از تکنولوژی و فضای مجازی در راستای ترویج ارزش ها و فرهنگ نماز ببریم.

وی ادامه داد: اما تاثیر و عملکرد یک عکس و خبر در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است و می بایست از این فرصت برای جذب جوانان استفاده کنیم.

وی گفت: فضای مجازی یک فرصت بسیار مناسب برای بیان مطالب باارزش است اما باید از هنر و اراده ای بهره مند باشیم تا بتوانیم از این فرصت بیشتر استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات افزود: بایستی هنرمندانه با تولید عکس، خبر، مونشنگرافی، متن، جمله و حتی یک ویدئو کوتاه، جامعه را به سمت آرامش سوق داد.

آذری جهرمی تصریح کرد: کسی که می خواهد در فضای مجازی کار کند لازمه اولیه آن، خدایی بودن است، اگر بر پایه اخلاص کار کنیم.

وی با انتقاد از فرورفتن برخی ها در لاک دفاعی در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: نظر مقام معظم رهبری بر موضع فعالانه در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن است.

وزیر ارتباطات، ریا را آسیبی بزرگ برای فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: نیت خالصانه اگر در کنار تخصص و شناخت قرار گیرد تاثیر اقدامات و برنامه های فرهنگی ملموس تر خواهد بود./851//۲۰۳/خ

ارسال نظرات