۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۴۴۳۶۵
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

اصرار آیت الله حائری برای خدمت در کفشداری حرم حضرت معصومه

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تسلیت ارتحال آیت الله حائری شیرازی تاکید کردکه وی با اصرار خودش در بخش کفشداری حرم مطهر خدمت‌گزاری می‌کرد.
 آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به این که خدمت در آستان قدسی کریمه اهل بیت(س) از امور عادی دنیا نیست، اظهار داشت: خدمت در این بارگاه مقدس یک سر در دنیا و یک سر در قیامت دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی را به عنوان یکی از خادمان و علمای آستان مقدس حضرت معصومه(س) توصیف کرد و با تسلیت ارتحال این عالم وارسته، گفت: آیت الله حائری شیرازی با اصرار خودشان در بخش کفشداری حرم مطهر خدمت‌گزاری می‌کرد.

امام جمعه قم از تشییع و خاکسپاری آیت الله حائری شیرازی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد و عنوان کرد: در آخرین عیادتی که از حضرت آیت‌الله حائری شیرازی داشتم هر چند نمی‌توانست سخنی را به زبان بیاورد اما شاهد چهره نورانی و نگاه‌های خاص آن مرد بزرگ بودم.

آیت الله سعیدی به شهادت خادم آستان کریمه اهل بیت(س) در دفاع از حریم زینبی(س) اشاره کرد و ابراز داشت: خادمان حرم همانند شهید ایمانی باید برنامه‌های خود را با اهداف این آستان قدسی هماهنگ و بر مدار آموزه‌های دینی اقدامات خود را دنبال کنند.

وی افزود: شهید ایمانی ولایی، عاشق و مدافع حرم اهل بیت(ع) بود و در مسیر خاندان عصمت و طهارت همه داشته‌های خود را فدا کرد؛ بر این اساس شهید ایمانی توانست با تلاش بسیاری به جایگاه والای شهادت برسد و اکنون نیز دعاهای این شهید شامل حال ماست.

امام جمعه با اشاره به این که علی ایمانی، فرزند شهید مهدی ایمانی در این مراسم خطبه خوانی مفتخر به لباس خادمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) می شود، ابراز داشت: این اقدام به منظور شادی روح آن شهید بزرگوار از سوی خادمان آستان کریمه اهل بیت(س) صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: اهدای مدال خدمت به فرزند شهید ایمانی دشمنان را متوجه این حقیقت خواهد کرد که راه این شهدا همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است در پایان آیین خطبه خوانی امروز آستان مقدس حضرت معصومه(س) علی ایمانی، فرزند شهید مهدی ایمانی به لباس و آرم خدمت این آستان قدسی مشرف شد؛ این در حالی بود که از محمدجواد جهانگیرزاده، محمد عاملیان، احمد آخوداد، علی اسماعیلی، غلام‌حسن احمدی و فیض‌الله محمدی به عنوان 6 نفر از بازنشستگان حرم مطهر در کنار اعطای حکم خادم افتخاری به آنها تجلیل به عمل آمد./837/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات