۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۸۶۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

خبرگزاری رسا زبان گویای حوزه های علمیه است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به تلاش گسترده خبرگزاری رسا برای انعکاس فعالیت های حوزه های علمیه، گفت: این خبرگزاری که زبان گویای حوزه های علمیه است توانسته مخاطبان فراوانی را جذب و خلأ رسانه ای حوزه را پر کند.
اسماعيل شجاع

حجت الاسلام اسماعيل شجاع رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا با بیان اینکه عصر کنونی عصر انقلاب ارتباطات نامیده شده است، گفت: امروز وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها جزء مهم ترین ابزار زندگی ما شده است و این رسانه ها هستند که در الگوسازی هنجارهای مطلوب جامعه نقش حیاتی دارند.

این کارشناس مذهبی در ادامه ابراز کرد: امروز در دوره ای زندگی می کنیم که رسانه های جهانی در تلاشند تا افکار مردم را به آنچه‌ خود می خواهند و هدف آنهاست سوق دهند و با توجه به اینکه اکثریت مردم جهان امروزه اخبار خود را از خبرگزاری ها دریافت می کنند؛ بی تردید حضور رسانه های دینی در جامعه و جهان بسیار پر اهمیت است.

وی حوزه علمیه را به عنوان بزرگترین مرجع دینی جهان اسلام نام برد و اظهار داشت: این نهاد با ظرفیت بالایی که دارد نیازمند رسانه هایی فعال و پویا است تا بتواند اخبار و فعالیت های مجموعه خود را به جهان مخابره کند.

حجت الاسلام شجاع در پایان با تقدیر از تلاش گسترده خبرگزاری حوزوی رسا در راستای انعکاس فعالیت های دینی و حوزه های علمیه، تصریح کرد: این خبرگزاری که زبان گویای حوزه های علمیه در سطح جهان است با تلاش طلاب این عرصه توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و خلأ رسانه ای حوزه را پر کند./804/ت303/ب1

ارسال نظرات