۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۹۴۱
آیت الله نظری خادم الشریعه:

رهبر معظم انقلاب برکتی برای جامعه اسلامی هستند

استاد درس خارح فقه اصول و حوزه با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خیر و خدمت همواره پیشگام بوده و هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برکتی برای جامعه اسلامی هستند.
آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جایگاه رفیع رهبری در نظام اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برکتی برای جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان این که والد بزرگوار رهبر معظم انقلاب اسلامی از علمای مشهد بودند، افزود: بنده در دوران درسی با مقام معظم رهبری در مشهد و تهران با هم بودیم و ایشان شخصیت بسیار برجسته ای هستند.

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم عظمت و هم محبوبیت دارند، بیان داشت: بیت ایشان نیز بیت علم و فقاهت بوده و عظمت خاصی داشته و دارند.

استاد درس خارح فقه اصول و حوزه با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در افعال و کار هیچ دریغی ندارند، خاطرنشان کرد: ایشان در خیر و خدمت همواره پیشگام بوده و هستند.

وی با تأکید براین که حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در شهرستان ها و دیدار با علمای بلاد، روحانیان و خانواده های آنها اقدام شایسته و قابل تقدیری است، افزود: این اقدام نشان از سعه صدر، سعه روح و عظمت رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به امور علما، روحانیان و طلاب سراسر کشور است.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به مسائل مختلف کشور دغدغه داشته و دارند، گفت: این حضور نمایندگان ایشان در شهرهای کشور و برقراری ارتباط با علما و روحانیان اثر بسیار مطلوبی خواهد داشت.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با اشاره به این که از طلاب و روحانیان به دلیل مشکلات و بیماری نیازمند توجه و کمک ویژه هستند، بیان داشت: این حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در شهرستان ها و دیدار با این افراد به طور حتم موجب خوشحالی و رضایت قلبی این مبلغان دین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بندگی خدا در هر صورت و به هر عنوان علمی و عملی و با مراتبی که دارند هم بندگی خدا بوده و خیر است، افزود: این گونه کارها نیز مصادیق خیر است و خداوند اهل خیر را توفیق بیشتر خواهد داد.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که بشریت برای قبول، پذیرش خیر و بندگی خدا و هدایت آوازه پیدا می کند، بیان داشت: این گونه اقدامات در هر میزانی که باشد توفیق است که خداوند متعال به انسان داده است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید براین که انسان در هر لباس، قلم، کلام و مرامی که هست نباید از خیر و خیرخواهی خودداری کند، خاطرنشان کرد: همه این مسائل زمینه ای برای جهانی شدن اسلام است که جهان صدای اسلام را بشوند.

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که انسان ها جانشین خداوند بر روی زمین هستند، گفت: خداوند متعال غیر از خیر ندارد و ما انسان ها باید خیرخواه باشیم و انسان با خدمت و خیر به مردم مظهر خدا می شود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با اشاره به این که خداوند متعال خیر رسان است و بنده با خیر به مردم و جامعه این صفت الهی را زنده نگه می دارد، افزود: این اقدام شایسته رهبر معظم انقلاب در اعزام نمایندگان خود به شهرستان ها برای دیدار چهره به چهره با علما، اساتید حوزه و روحانیان نمونه آشکار خیر و خیرخواهی است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات