۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۴۵۰۳۴
علمای شیعه و سنی لبنان:

تماس رییس حماس با سردار سلیمانی نویدبخش زوال اسرائیل است

علمای شیعه و سنی لبنان از تماس رییس دفتر حماس با سردار قاسم سلیمانی به عنوان نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی یاد کرد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی که پس از نشست شورای مرکزی صادر کرد، فرارسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت و افزود: آنچه این جشن ها را تلخ می کند ادامه اشغال دو کلیسای مهد و قیامت و جلوگیری از ورود نمازگزاران به این کلیساها از سوی اشغالگران صهیونیستی است.

این تجمع تأکید کرد که وحدت فلسطین و انتفاضه و مقاومت مهمترین راه برای پاسخ به تصمیم ظالمانه ترامپ به شمار می آید. 

در ادامه این پیام آمده است: مساله ای که نوید روزهای درخشان را می دهد اعلام یحیی السنوار رییس دفتر جنبش حماس مبنی بر تماس با ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و آمادگی ایران برای حمایت بدون شرط و فرامرزی از مقاومت است که آینده روشن برای مساله فلسطین و نزدیک بودن زوال رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

علمای شیعه و سنی لبنان تصریح کردند: اسماعیل هنیه اظهار داشت که اعراب به ویژه عربستان حاضرند ابودیس را به جای قدس به عنوان پایتخت فلسطین بپذیرند که این مساله در روزنامه های آمریکا نیز اعلام شده است.

آنان خاطرنشان ساختند: بارها گفته ایم که توطئه ای درصدد به فراموشی سپردن کامل مساله فلسطین و پایان آن بر اساس سرسپردگی ذلیلانه به رژیم صهیونیستی است و بر این اساس همه توافقنامه ها با دشمن لغو می شود.

تجمع علمای مسلمان پیروزی بر تروریسم را به ارتش سوریه و کشورهای عضو محور مقاومت تبریک گفت و ادامه داد: جنگ با تروریسم تا نابودی کامل آن ادامه خواهد یافت و در کنار آن نیز باید مذاکرات صلح با مخالفان دولت و معارضانی که دستشان به خون ملت سوریه آغشته نیست، انجام گیرد.

این تجمع با محکومیت جنایت های روزانه علیه ملت یمن و کشتار کودکان و زنان و کهنسالان افزود: گفت وگو میان گروه های یمنی زیر نظر بین الملل بی طرف جهت ترسیم نقشه راه به دور از دخالت های بیگانگان از اهمیت فراوانی برخوردار است./980/ب902/د

ارسال نظرات