۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۴۲۰
سردار شریف:

کار دشمن طراحی توطئه برای منحرف کردن مردم از مسیر حق است

سخنگوی سپاه با بیان اینکه فهرست طراحی توطئه ها و تهدیدات دشمن زیاد است، گفت: هر گاه ملت ایران به یک افتخار بزرگی دست پیدا کرده و به موفقیت رسیده است دشمن طرح جدیدی را برای منحرف کردن مردم از آستین خود بیرون آورده است.
رمضان شریف سخنگوی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس ستاد قدس و انتفاضه کشور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی و کشور در مقطع حساسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه حماسه بزرگ نهم دی در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ماندگار شده است، گفت: بسیاری در کشور با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت عظیم امام راحل و حاکم شدن احکام دینی در کشور و پیاده شدن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مخالف بودند و خواهند بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی و وقوع انقلاب در شرایطی به وجود آمد که در جامعه جهانی دو تفکر عمده و اساسی گفتمان کمونیستی و گفتمان غرب با سرکردگی آمریکا بر مقدرات این کره خاکی و بیش از ۲۰۰ کشور که در آن زمان در سازمان ملل عضو بودند حاکم بود.

سردار شریف تصریح کرد: در بهمن ۵۷ امام راحل با احیای گفتمان قرآن و اهل بیت(ع) سخنان جدیدی فرمودند و تئوری جدیدی بر حکومت در جهت رضای خدا و با نظریه ولایت فقیه به جامعه جهانی عرضه شد.

وی ادامه داد: هر دو امپراطور آن زمان یعنی شوروی و آمریکا با انقلاب اسلامی و گفتمان نوپای آن و جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند و باید جوانان و نسل آینده تاریخ ۳۹ ساله انقلاب را مطالعه کنند، دشمنان کشور در آن زمان شرقی ها و غربی ها بودند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: گفتمان کمونیست ها در مقطعی جذاب بود که برخی ملت ها و نژادهای واحد را تقسیم کردند.

سردار شریف با بیان اینکه تاثیر گفتمان بسیار زیاد است که می تواند نژاد واحد و جغرافیای واحدی را تقسیم کند، اظهار کرد: وقتی گفتمان پیام امام راحل منتشر می شود گوش های بسیاری آماده شنیدن این فرمایشات می شود، وقتی گفتار و اسم امام در جهان منتشر شد و دوستداران زیادی در اقصی نقاط جهان پیدا کردند.

وی با بیان اینکه پیام امام راحل این بود که حکومتی می خواهیم که سعادت بشر در دنیا و آخرت تامین شود، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی نه تنها در میان امت اسلامی بلکه در میان تمام آزادگانی که به دنبال سخن جدیدی بودند گسترش پیدا کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها هشت سال ملت ایران را در مقابل یک رژیم تا دندان مسلح و مستکبر قرار دادند و حمایت کردند و امروز تمام اسناد حمایت غربی ها و شرقی ها و هم پیمانان آن ها در موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

سردار شریف عنوان کرد: دشمن با توطئه و زمان سنجی دقیق تهاجمی را بر علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرد و فکر می کردند ملت ایران در مقابل رژیم بعثی نابود می شود.

وی بیان کرد: امام راحل هوشمندانه و با تسلطی که به تاریخ ایران و منطقه داشتند به زیبایی ملت را در این نبرد راهنمایی و پیروز کردند و مردم نیز به خوبی پیام امام را درک کرد.

رییس ستاد قدس و انتفاضه کشور با بیان اینکه با دستور و تاکید امام بسیج و سپاه تاسیس و ارتش جمهوری اسلامی ایران احیا شد، گفت: امام نهادهایی را در کشور تعبیه کردند که امروز قدر آن را بیشتر می دانیم.

سردار شریف ابراز داشت: ملت ایران با دست خالی جنگ هشت ساله را به پیروزی رساند و نه تنها یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم بلکه این جنگ را تبدیل سکوی اقتدار و موفقیت کردیم.

وی عنوان کرد: اگر دشمن امروز نمی تواند جنگ نظامی انجام دهد به دلیل درس و عبرت های هشت سال دفاع مقدس است که آن را تبدیل به فرصت کردیم و در منطقه قدرتمند هستیم.

رییس ستاد قدس و انتفاضه کشور خاطرنشان کرد: دشمنان به قدرت دفاعی ایران اعتراف کردند و اگر این ملت تهدید جنگ تحمیلی را تبدیل به فرصت کردند به طور قطع نیز سایر تهدیدات دشمن را هم به فرصت برای نشان دادن عظمت و اقتدار تبدیل می کنند.

سردار شریف با بیان اینکه فهرست طراحی توطئه ها و تهدیدات دشمن زیاد است، ادامه داد: انتخابات و فتنه ۸۸ یکی از طراحی های دشمن بود، در ابتدای ایجاد فتنه هشدار داده شد که ریشه فتنه در خارج از کشور شکل گرفته اما کمتر به آن توجه شد و حاشیه ها نگذاشت دست دشمن پشت توطئه ها نشان داده شود.

وی با بیان اینکه مردم از مولفه های قدرت در انقلاب اسلامی هستند، افزود: به دلیل اهانت به عاشورای حسینی و شعارهای ساختارشکنانه علیه ولایت فقیه مردم به خشم آمدند و با غیرت تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسانه های ضدانقلاب میدان دار اصلی فتنه بودند و در روزهای منتهی به انتخابات علیه نظام اقدام کردند، گفت: هر گاه ملت ایران به یک افتخار بزرگی دست پیدا کرده و به موفقیت رسیده است دشمن طرح جدیدی را برای منحرف کردن مردم از آستین خود بیرون آورده است.

سردار شریف بیان داشت: عراق و سوریه در مقابل توطئه های خطرناک داعش ایستادند و سردار سلیمانی نیز پیروزی بر داعش و برچیده شدن ریشه داعش را در منطقه اعلام کرد اما دشمنان طرح جدیدی را برنامه ریزی کردند و خواستند دولت جدید و مستقل در کردستان عراق تشکیل دهند و ضربه ای مجدد به انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی وارد کنند اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان این طرح با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: بعد از مدتی دوباره آمریکا طرح جدیدی را ایجاد کرد و این بار قدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد اما بلافاصله با اعتراضات مردمی در جهان مواجه شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا به دنبال ایجاد امنیت اسرائیل در منطقه است و به وجود آمدن داعش و ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی به دلیل امنیت اسرائیل است.

سردار شریف افزود: دشمن در فتنه ۸۸ درصدد بود شهرهای ایران اسلامی را مانند سوریه و عراق ویران کند و زیرساخت های کشور را از ببن ببرد و برخی با شگردهای به ظاهر مقدس به بنیان های انقلاب اسلامی تهاجم کردند و دست بردار نیستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز فریب شعارهای دشمن را نمی خورد، ادامه داد: کسانی که مومنانه و صادقانه و با نیت پاک از رابطه امت و امام پیروی می کنند سرنوشت آن ها پیروزی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگانی در لباس بسیجی به شهادت رسیدند که حتی یکبار از نزدیک چهره منور امام راحل را ندیدند اما برای تحقق آرمان های امام و انقلاب اسلامی جنگیدند.

سردار شریف با بیان اینکه در هر بار توطئه رنگ و رهبران جدیدی دارد مهم این است که راه خود را گم نکنیم، بیان کرد: آنچه که دشمن به دنبال آن بود ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است اما امروز این توطئه دشمن رنگ باخته است.

وی نخستین نیاز جوامع بشری را امنیت دانست و افزود: ایران اسلامی در سرشاخه های علوم نظامی و غیرنظامی به مراحل بالایی رسیده که دشمن انگشت به دهان مانده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما بسیاری از موانع را در طول ۳۹ سال انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و امروز به فضل الهی و با مجاهدت مسؤولان در سایه امنیت از موانع کوچک مانند گرانی، تورم و بیکاری عبور می کنیم.

سردار شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی سه مؤلفه قدرت شامل فرهنگ دینی، قرآن و تعالیم پیامبراکرم(ص) و رهبری حکیمانه ولایت فقیه و مردم را دارد، اضافه کرد: امروز بسیاری از جوامع بشری در فقر رهبری به سر می برند و برخی کشورها به علت نداشتن رهبری لایق دچار مشکل شده اند.

وی با بیان اینکه ترامپ دیوانه آمریکایی ها را به زمین می زند، افزود: طوفانی در یکی از ایالت های آمریکا به وجود آمد اما بعد از ۹ ماه همچنان مشکل قطعی برق و نیازهای اولیه آن ها حل نشده است اما تلاش می کنند خدمات عظیم مردم ایران را زیر سوال ببرند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقشه رنگارنگ کشور قابل تحسین است و این مردم به زلزله زدگان سرپل ذهاب کمک بسیاری کردند و عظمت آن ها در این کمک ها دیده می شود./۸۸۰/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات