۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۴۸۴
آیت الله علم الهدی:

تبعیت از ولی فقیه فتنه ها را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: فتنه دشمن به پایان نرسیده و تا همیشه فتنه‌ های دشمن علیه ملت ایران ادامه دارد و فقط تبعیت از رهبری است که راهگشایی می کند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی پیش از ظهر امروز ضمن حضور در راهپیمایی باشکوه مردم مشهد در راستای محکومیت هرگونه فتنه انگیزی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آموزه های شیعه بر دو اصل مقاومت و بصیرت تأکید دارد و طی سال های گذشته دشمن در تمامی عرصه‌ های تهاجم علیه نظام جمهوری اسلامی به دلیل وجود این دو اصل شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: فتنه دشمن به پایان نرسیده و تا همیشه فتنه‌ های دشمن علیه ملت ایران ادامه دارد. رقابت های جناحی در این شرایط سبب شده برخی افراد منحرف شده و با رهبری زاویه پیدا کرده اند. فقط تبعیت از رهبری است که راهگشایی می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در فتنه ۸۸ رسانه‌ های غربی وارد عمل شده و شعارهای ضد نظام را به مردم آموختند که برخی در داخل کشور با صدور بیانیه این اقدامات را تأیید کردند که پس از هتک حرمت به عاشورا و حضور مردم، بالاخره بساط فتنه جمع شد.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: تا روزی که بصیرت در کشور ما باشد تمامی فتنه‌ های دشمن شکست خواهد خورد. در شرایط کنونی نیز دشمن برجام را راه انداخت و به آن عمل نکرد و حالا برخی از مسؤولان ما به دنبال کشور های اروپایی هستند.

امام جمعه مشهد گفت: مسؤولان کشور نباید به عوامل خارجی و بیگانه اعتماد کنند زیرا آنان کشور ما را به عنوان تروریسم در منطقه محکوم کرده و به دنبال توقف تسلیحات موشکی ایران هستند و با هدایت فتنه افروزان داخلی در امور مهم کشور ما از اوضاع معیشتی مردم گرفته تا مهم ترین امور مملکتی دخالت می کنند./820/پ202/ب1

ارسال نظرات