۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۷۷۸
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قزوین:

ارتباط با دشمنان مشروعیت بخشیدن به اعمال ناپسند آنها است

حجت الاسلام صفی‌خانی گفت: برخی کشورها برای بقا و موقعیت خود با آمریکا و اسرائیل غاصب به صورت آشکار و پنهان ارتباط برقرار می‌کنند و ارتباط با آنها مشروعیت بخشیدن به فتنه دشمنان است.
حجت الاسلام علاالدین صفی خانی

حجت الاسلام علاءالدین صفی‌خانی معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: مسأله پایتخت شدن قدس برای اسرائیل غاصب و حمایت آمریکای خائن که نوعی دسیسه و توطئه خائنانه بود موجب اعتراض مسلمانان شده و آنها را بیدار و هوشیار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اتحاد مسلمانان با یکدیگر افزود: تمام توطئه‌هایی که از سوی استکبار جهانی بر ضد اسلام طراحی می‌شود خیالات خامی است که دشمن در فکر خود دارد از این رو، مسلمانان باید با همدلی و اتحاد زیر پرچم اسلام در برابر دشمن ایستادگی کرده و شر او را دفع کنند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه هر گونه ارتباط با اسرائیل غاصب ظلم به ملت و امت است اظهار کرد: برخی کشورها برای حفظ بقا و موقعیت خود با آمریکا و اسرائیل غاصب به صورت آشکار و پنهان ارتباط برقرار می‌کنند این کشورها باید بدانند که این عمل آنها دشمنی واضح با خداوند و پیامبر بوده و ارتباط با دشمن مشروعیت بخشیدن به فتنه دشمنان است.

حجت الاسلام صفی‌خانی در ادامه با اشاره به ایستادگی کشورهای مسلمان در برابر فتنه‌های دشمنان تصریح کرد: امروز مسلمانان باید از طریق تشکیل کنفرانس‌های وحدت اسلامی در برابر حاکمان ظالم ایستادگی کرده و حق و ناحق را از هم تمییز دهند و بدانند که دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنخواهد داشت از این رو، باید روابط عادی با دشمن برقرار نکنند.

وی در پایان گفت: برخی از کشورهایی که مدعی اسلام و قرآن هستند واقعیت‌های عینی را ندانسته و دوست و دشمن خود را نمی‌شناسند از این رو، لازم است تمام مسلمانان در کشورهای اسلامی واقع‌بین بوده و بر بصیرت و بیداری خود بیفزایند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات