۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۴۶۴۷۱

ثبت نام دوره‌های آموزشگاه تخصصی قرآن هدی آغاز شد

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری دوره‌های قرآنی در فصل زمستان همراه با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد خبر داد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم «رسل کرباسی» مدیر آموزش تخصصی قرآن هدی جامعه الزهرا، عنوان کرد: ثبت نام دوره‌های قرآنی در زمستان سال جاری در دو سطح بزرگسالان و کودکان و نوجوانان از ابتدای ۹ دی ماه آغاز شده است.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی اظهار داشت: دوره‌های ویژه بزگسالان شامل دوره‌های تربیت معلم «روخوانی و روانخوانی»، «تجوید» و «مفاهیم» و همچنین دوره‌های تخصصی «تجوید ۱ و ۲» و «تدبر در قرآن کریم» است.

کرباسی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی بزرگسالان در شیفت عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: افرادی که دوره‌های تربیت معلم را با موفقیت به پایان برسانند، مدرک رسمی سازمان تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند.

وی افزود: دوره‌های ویژه کودکان و نوجوانان شامل «آموزش حفظ»، «آموزش مفاهیم» و «آموزش قرائت» است که کلاس های آن روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۳۰ دی ماه اعلام کرد و گفت: دوره‌های زمستانه قرآن کریم از ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود.

کارمندان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و فرزندان آنان در صورت ثبت نام از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد بهره مند می شوند.

علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، ساختمان مجتمع هدی، دبستان دوره دوم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۷۱  - ۳۲۹۰۳۴۰۸  تماس بگیرید. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات