۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۸۷۷۹
حجت الاسلام رنجبر:

رخدادهای اخیر تلنگری برای دولتمردان بود

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) رخدادهای اجتماعی اخیر را تلنگری برای مسؤولان توصیف کرد و گفت: مسؤولان باید بدانند که هر آنچه از امکانات در اختیارشان است از مردم است.
حجت الاسلام رنجبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ محمد رضا رنجبر امشب در شبستان امام خمینی(ره) با تأکید بر این که عملکرد درست انسان را به سمت خداوند متعال نزدیک‌تر می‌کند، اظهار داشت: مومن توجه داشته باشد که اگر عملکردی اشتباه داشته دارد نه‌ تنها به سرچشمه خوبی‌ها نزدیک نخواهد شد بلکه از این سرچشمه به سمت رذایل و مشکلات درحال حرکت است.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) رخدادهای اجتماعی اخیر را تلنگری برای مسؤولان توصیف کرد و گفت: مسؤولان باید بدانند که هر آنچه از امکانات در اختیارشان است از مردم است؛ بر همین اساس اکنون‌که در جایگاه مسؤولیت قرارگ رفته اند باید نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

کارشناس رسانه ملی با تاکید بر این که در جریان رخدادهای اخیر بسیاری از مسؤولان متوجه شدند که مردم ریشه‌های آن‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید مراقب این ریشه‌ها باشند، ابراز داشت: همگان باید قدردان نعمت ولایت‌فقیه باشیم؛ باید توجه داشت که رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود کشور را از توطئه‌ها و تهدیدهای مختلف در امان نگه‌داشته‌اند و تلاش می‌کنند تا با حمایت مردم زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را فراهم آورند.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به این که روایات ائمه اطهار(ع) برای مؤمنان همانند بارش باران بهاری است، عنوان داشت: مبانی ثقلین زمینه رشد و تعالی انسان می‌شود؛ اما برخی افراد همانند سنگ هستند به همین علت سخنان اولیای الهی برای آن‌ها هیچ کاربردی ندارد.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) به نفوذ برخی از فتنه‌گران در کشور اشاره کرد و گفت: هرچند ظاهر این فتنه‌ها قهرآمیز بود؛ اما در دل آن‌ها لطف‌های مختلفی نیز وجود داشت چراکه با این رخدادهای اخیر علاقه مردم به رهبری در راهپیمایی‌های باشکوه بار دیگر برای همگان به اثبات رسید و اگر این ایمان و عقیده به‌صورت مستمر دنبال نشود نظام اسلامی نمی‌تواند برابر مستکبران ایستادگی کند.

کارشناس رسانه ملی به فرازهایی عرفانی از کتاب صحیفه سجادیه اشاره کرد و عنوان داشت: صحیفه سجادیه کتاب دارای تعابیر عرفانی و عمیقی است که این تعابیر نگاه افراد را به دنیای پیرامون آن‌ها تغییر می‌دهد؛ بسیاری از بزرگان دینی با استفاده از صحیفه سجادیه توانسته اند به توفیق‌های والایی برسند.

حجت الاسلام رنجبر در پایان با تأکید بر اینکه خداوند متعال با روش‌های مختلف افراد را موردسنجش و آزمون قرار می‌دهد، اظهار داشت: فردی که به ایمان واقعی رسیده باشد هرگز با مشکلی روبرو نمی‌شود و در مراحل مختلف می‌تواند آزمون‌های الهی را با موفقیت سپری کند./968/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات