۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۹۱۶۸

اظهارات امام جمعه تبریز نسبت به تیم فوتبال تراکتورسازی

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بنده خود هوادار تیم فوتبال تراکتورسازی هستم و برای کسب نتایج بهتر و عناوین قهرمانی این تیم را همراهی خواهم کرد.
آل هاشم در دیدار با هواداران تراکتور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در دیدار مدیرعامل، مسؤولان و اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به وضعیت ناخوشایند این تیم مردمی در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: مردم آذربایجان عادت دارند تیم محبوب خود را در بالای جدول رده‌بندی مشاهده کنند.

وی با تأکید بر اهتمام جدی مسؤولان باشگاه تراکتورسازی به ساماندهی وضعیت کنونی تیم گفت: هواداران انتظار نابجایی از تیم خود ندارند، چراکه با توجه به ظرفیت، استعداد و توانمندی موجود در ورزش استان جایگاه کنونی تیم به هیچ عنوان شایسته تاریخ و قدمت این باشگاه نیست.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از هواداران پر شور و شعور تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در جریان حوادث و آشوب‌های خیابانی اخیر در برخی از شهرهای کشور دشمنان نظام امیدوار بودند تا بعد از دیدار تراکتورسازی و استقلال تهران اغتشاشات به تبریز کشیده شود، اما هواداران فهیم و هوشیار تراکتور اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که دشمنان ایران و آذربایجان همواره برای براندازی انقلاب اسلامی طرح و فتنه‌ای جدید در دست اجرا دارند، گفت: مواظب باشید به هر شهری برای طرفداری از تیم تراکتورسازی می‌روید و یا تیمی به شهرمان می‌آید، ادب و احترام اسلامی رعایت شود.

وی با اشاره به برخی حواشی و توهین‌های صورت گرفته نسبت به هواداران تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی و در جریان دیدار با پرسپولیس تهران گفت: اگر کسی به شما بی‌احترامی کرد، سعی کنید با ادب خود پاسخ آنها را بدهید، توهین و فحاشی در شأن مردم آذربایجان و تبریز نیست.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و وحدت است، تصریح کرد: همه هواداران باید در جهت دفاع از غیرت ملی و دینی، ادب و متانت آذربایجانی ها را در شعارهای خود نشان دهند، چراکه هواداران این تیم انسانهایی با غیرت، انقلابی، پرشور و شعور هستند.

وی با اشاره به این‌که بنده خود هوادار تیم فوتبال تراکتورسازی هستم و برای کسب نتایج بهتر و عناوین قهرمانی این تیم را همراهی خواهم کرد، افزود: با تمام توان پشتیبان تیم محبوب تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم هستم و مسؤولان تیم را برای کسب نتایج بهتر یاری خواهم کرد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات