۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۴۹۲۸۱

حکیم حمله تروریستی بغداد را محکوم کرد

رییس ائتلاف ملی عراق حمله انتحاری عناصر باقی مانده از داعش به بغداد را محکوم کرد و خواستار نابودی کامل تروریسم شد.
حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق طی پیامی بیان داشت: ملت عراق پس از پیروزی بر جریان تروریستی داعش وارد مرحله جدیدی به نام تشکیل دولت خدمتگذار به مردم و تقویت مشارکت سیاسی آنان برای شرکت در انتخابات آینده پارلمان این کشور شده اند.

وی افزود: مسؤولان امنیتی با اتخاذ تدابیر لازم عملیات سازمان یافته و جدیدی را برای نابودی عناصر باقی مانده از جریان تروریستی داعش انجام دهند.

رییس ائتلاف ملی عراق تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن به همایش «المانحین» در کویت زمینه جذب سرمایه‎ برای بازسازی مناطق آزاده شده در عراق به خوبی فراهم می‎شود، بنابراین باید از این فرصت پیش آمده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تروریست‎ها بار دیگر با بمبگذاری در مناطق مختلف نظیر کاظمین و بغداد درپی نشان دادن چنگ و دندان خود و قلع و قمع مردم بی‎گناه هستند.

حجت الاسلام حکیم حملات تروریستی روزهای گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از مردم عراق شد را محکوم کرد و اظهار داشت: دستگاه‎های امنیتی با بازنگری در برنامه‎های خود نقاط ضعفشان را باید شناسایی و برطرف کنند تا بهتر بتوانند سلامت و امنیت مردم را در برابر اقدامات تروریستی تامین سازند.

وی از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان و رحمت برای کشته شدگان را مسالت کرد.

گفتنی است در حمله انتحاری روز گذشته به بغداد 26تن کشته و 90تن دیگر مجروح شدند./994/ب902/ف

ارسال نظرات