۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۴۹۳۰۷

فراخوان آثار تألیفی حوزه‌های علمیه خواهران تمدید شد

فراخوان آثار تألیفی ویژه طلاب و استادان حوزه‌های علمیه خواهران با موضوعاتی همچون زن و خانواده، سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جاری تمدید شد.
آثار تالیفی حوزه‌های علمیه خواهرا

​به گزارش خبرگزاری رسا، فراخوان آثار تألیفی ویژه طلاب و استادن حوزه‌های علمیه خواهران با موضوعاتی همچون زن و خانواده، سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ادبیات داستانی و شعر، تا 28 اسفندماه سال جاری تمدید شد.

فراخوان آثار تألیفی ویژه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی با حمایت از نشر میراث مکتوب، بالا بردن سطح مشارکت طلاب و اساتید در عرصه نویسندگی و حمایت و تشویق مولفان زن حوزه‌های علمیه، اعلام شده است.

 آثاری که براساس این فراخوان ارسال می‌شوند نباید برای چاپ به ناشر دیگری واگذار شده باشد. این آثار همچنین نباید تحقیق پایانی و یا پایان‌نامه‌هایی باشند که به کتاب تبدیل شده‌اند.

 علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل کاربرگ شناسنامه و ارسال پرینت اثر همراه با کاربرگ به مدیریت استانی در این فراخوان شرکت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی hajar.whc.ir مراجعه کنند./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات