۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۵۱۸۴۲
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

طلاب و روحانیان حضور موثر و فعال در فضای مجازی داشته باشند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب حضور فعال و موثر طلاب و روحانیان در فضای مجازی است که متاسفانه به جولانگاه دشمن برای تفرقه و شبهه افکنی تبدیل شده است.
فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، عصر امروز در مدرسه علمیه شهرستان ایوان اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری و تبلیغی طلاب و روحانیان حضور موثر و مثبت در فضای مجازی است.

وی افزود: امروزه نفوذ فرهنگی و جنگ نرم علیه نظام و انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی شدت بیشتری گرفته است که متاثر از حضور تمامی اقشار و آحاد جامعه در این فضا است.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: دشمنان دین و انقلاب در فضای مجازی بدنبال شبهه افکنی و مسموم سازی ذهن و روح جوانان هستند و هدف انان نیز دور ساختن جوانان از دین و آرمان های انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری حضور فعال و موثر طلاب و روحانیان در فضای مجازی است که متاسفانه به جولانگاه دشمن برای تفرقه و شبهه افکنی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیان و البته حوزه های علمیه باید در مسیر لبیک با ولی امر خود افزودن بر حضور موثر در جامعه و تبلیغ باید در فضای مجازی که برد آن در عصر حاضر از فضای واقعی بیشتر است نیز فعال باشند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی ذهن و روح جوان مسلمان ایرانی را تخریب می کنند، گفت: فضای مجازی دنیایی پر خطر است که اگر نا آگاهانه وارد آن کسی ورود پیدا کند قطعا دچار سردرگمی و بروز شبهات زیادی در ذهن خود خواهد شد.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: نقش طلاب و روحانیان باید همانند دوران مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در عصر کنونی و فضای مجازی پر رنگ شود و با علم و اخلاق حسنه به شبهات دشمنان پاسخ و در مسیر تبلیغ معارف ناب اسلام محمدی قدم بردارند.

وی اضافه کرد: بحمدالله کلاس های آموزش فضای مجازی برای حضور طلاب فراهم گشته و بزودی با همکاری معاونت آموزش استان این کلاس ها دایر خواهد گشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان در پایان گفت: باید به دشمنان دین و نظام که کینه دیرینه دارند اجازه ندهیم که با مسموم سازی افکار جوانان اداف و نقشه های پلید خود را اجرایی کنند بلکه تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات