۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۵۲۹۸۸
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همسو با فطرت انسان است

مدیر حوزه علمیه خوزستان با ابراز امیداوری از اینکه از برکت انقلاب اسلامی جهانیان بیدار و به سمت اسلام روی آورند اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را همسو با فطرت انسان ها برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پر خیر و برکت بودن ایام مبارکه دهه فجر و یادآوری قرآن برای پاسداشت ایام الله اظهار داشت: دهه فجر یادآور آرمان ها، ارزش ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی و دربرگیرنده عبرت ها برای کسانی است که در آن ایام حضور داشته و ارزش های والای انقلاب اسلامی را مشاهده کردند؛ اهدافی را که برایش شهدا حاضر به تقدیم جانشان شدند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان  ابراز داشت: آرمان های انقلاب اسلامی احیای مجدد دین، بازگشت به ارزش های اسلامی، نشستن سر سفره قرآن و بهره مندی از آن، از بین بردن فقر و محرومیت های کشاننده جامعه به سوی سقوط، برداشتن طاغوت ها، آزادی انسان ها، تحولات اقتصادی سیاسی اجتماعی به سمت اسلام محوری و قرآن محوری است که انقلاب اسلامی با آنها آغاز شد و رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر همیشه در فکر رسیدن به این اهداف بلند است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر انقلابی پس از گذران زمان نیازمند بازخوانی ارزش ها است، افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای بازخوانی ارزش ها در اذهان مردم و بازگشت مسؤولان به چنین ارزش هایی در درون خوشان است تا ببینیم که برای چه انقلاب کردیم و امروز در کدام مسیر هستیم.

حجت الاسلام بهرام پور با ابراز امیداوری از اینکه جامعه در هر دهه فجر ارزش های انقلاب اسلامی را بازخوانی کند، خاطرنشان شد: بازخوانی اهداف و ارزشهای انقلاب، خواسته رهبری است و پیش از آن امام راحل در وصیت نامه پرخیر و برکت شان همه ما را به این مسأله سفارش کردند؛ از این رو امیداوریم که در این دهه بتوانیم تجدید عهد و میثاق با شهدا، آرمان های شهدا و امام امت داشته باشیم و دنیا از برکت چنین تجدیدهایی، رو به سوی ارزش های بنیادین انقلاب آورد.

وی با اشاره به اینکه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همسو با فطرت انسان است، تصریح کرد: این اهداف و آرمان ها اگر به گوش مسلمان برسد به حقانیت آنها اذعان دارد  چرا که جزء آرزوهایش است اما اگر مسلمان نباشد جزو آرمان های او قرار می گیرد چون مطابق فطرت های انسان است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: این رو امیداوریم از برکت انقلاب اسلامی جهانیان بیدار و به سمت اسلام روی آورند همانطور که امام امت، سران شرق و غرب را به اسلام دعوت کرد و روزی بیاید که توطئه ها و سیاه نمایی های دشمن از اسلام برطرف و مردم حقیقت اسلام را متوجه شوند و به آرمان ها و اندیشه های اسلامی روی بیاورند.

این مقام مسؤول در پایان گفت: انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی شده و خواهد شد و آنهایی که در دنیا اسلام و آرمان هایش را شناختند، به آن روی آوردند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات