۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۲۷۹
نماینده خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی در تضاد با منافع غرب در منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در تضاد با منافع غرب و استکبار جهانی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در ویژه برنامه گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در مراغه اظهار داشت: این انقلاب با مجاهدت تمامی اقشار جامعه به ثمر رسیده است.

وی با بیان این‌که انقلاب مخالف انحصارطلبی جریان‌های سیاسی و گروه‌های مختلف است، تصریح کرد: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و تمامی مسؤولان وابسته به هر جناح سیاسی که باشند، باید فرصت خدمت به ملت را مغتنم بدانند، چراکه مردم ولی نعمت مسؤولان نظام محسوب می شوند.

امام جمعه مراغه گره‌گشایی از مشکلات ملت و مردم‌داری مسؤولان را لازمه ارتقای سطح اطمینان و اعتماد آحاد جامعه نسبت به نظام دانست و افزود: ملت ایران لایق بهترین خدمات نظام هستند، بنابر این اگر به دنبال تداوم آرمان‌ها و ارزش های انقلابی هستیم، باید قدر این ملت را بدانیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اندیشه‏ ها امام خمینی(ره) را برگرفته از مکتب قرآن و اهل بیت دانست و این تفکر را ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این انقلاب موج بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان در سراسر جهان را به راه انداخت و طاغوتیان را گرفتار کرد.

وی خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: نسل جوان جامعه که انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند، باید با دستاوردها و آثار این رویداد مهم تاریخی در عرصه های داخلی و خارجی آشنا شوند، همچنین باید با هوشیاری، وحدت و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران بسیاری از معادلات جهانی و روابط قدرت های بزرگ را تغییر داد، خطرنشان کرد: این انقلاب در تضاد با منافع غرب و استکبار جهانی بوده است، از این رو شاهدیم که از بدو پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال اجرای توطئه های مختلف برای براندازی بوده اند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات