۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۵۷۲۳۵

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در ارومیه برگزار شد

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز با حضور مسؤولان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه برگزار شد.
تشییع شهدای گمنام در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پیکر 4 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز بر روی دوش مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه تشییع شد.

در این آیین محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان، مسؤولان استانی و شهری، روحانیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

۱۵۶ شهید از عملیات های رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر۱ و ۸ و کربلای ۴ و ۶ به خاک میهن بازگشتند که ۴ تن از این شهدا سه شنبه هشتم اسفندماه با همراهی وزیر اطلاعات وارد ارومیه شد.

ضمن اینکه در روزهای گذشته مراسم های وداع با شهیدان گمنام در مساجد مختلف شهر ارومیه برگزار شد. دیروز، نماز جمعه ارومیه نیز میزبان شهدای وطن در صفوف نمازگزاران بود.

امروز بعد از تشییع شهدای گمنام در خیابان امام ارومیه، پیکر مطهر دو تن در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه و دو تن دیگر نیز در اداره‌کل اطلاعات آذربایجان‌غربی به خاک سپرده شد.

استان آذربایجان غربی از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 12 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است./936/پ203/ب1

ارسال نظرات