۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۵۸۳۳۱
امام جمعه شهرستان ملکشاهی:

وحدت جهان اسلام تنها راه مبارزه با دشمنان است

امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: ترویج قمه زنی، توهین و ناسزایی گویی به بزرگان اهل سنت از مشخصات بارز شیعه انگلیسی است و این مساله سبب قتل عام شیعیان در جهان از سوی گروهک های تکفیری شده است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان ملکشاهی، عصر امروز در مسجد جامع شهرستان ملکشاهی در جمع نمازگزارن اظهار داشت: وحدت جهان اسلام تنها راه مبارزه با دشمنان دین است.

وی افزود: دشمنان دین قصد دارند تا برادرکشی را در بین مسلمانان راه بیندازند و با مشغول کردن مذاهب مختلف اسلامی نقشه های خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: ترویج قمه زنی، توهین و ناسزایی گویی به بزرگان اهل سنت از مشخصات بارز شیعه انگلیسی است و این مساله سبب قتل عام شیعیان در جهان از سوی گروهک های تکفیری شده است.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی با اشاره به مساله حجاب و نقشه دشمنان برای آن ابراز داشت: حجاب قبل از اینکه یک مساله شرعی باشد یک مساله عقلی است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم علت و غایت تشریع حجاب را مصونیت زنان از آسیب های اجتماعی معرفی می کند و سدی محکم در برابر چشمان نا محرمان است.

این مدرس حوزه بیان کرد: پوشیدگی زن به معنای پاکدامنی و عفت اوست و در مقابل برهنگی وی علامت ابتذال و انحراف است و شاهد این حرف نیز این است که زنان برهنه مورد مطامع سودجویان و افرد شیطان صفت قرار گرفته اند.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: زنان ایرانی قبل از اسلام نیز حجاب داشته و عفت و پاکدامنی آنها زبانزد ملل مختلف است اما امروز دشمنان با تبلیغات سوء و شبهه افکنی قصد کمرنگ کردن این حقیقت را دارند.

وی اضافه کرد: زنان ما با بصیرتی که دارند سالها در مقابل نقشه های شوم دشمنان زینب وار ایستادگی کرده اند و اجازه نداند که دشمنان امیدوار شوند.

حجت الاسلام امینی در پایان گفت: عده ای از زنان و دخترانی که اقدام به کشف حجاب کردند جیره خوار نظام سلطه بوده و هیچ سنخیتی با شیر زنان ایرانی ندارند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات