۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۵۹۰۲۱
آیت الله حیدری:

انتقال آب میان حوزه ای و عدم شیرین سازی آب خلیج فارس برنامه انگلیسی است

آیت الله حیدری انتقال آب میان حوزه ای و عدم شیرین سازی آب خلیج فارس را یک برنامه انگلیسی برای اختلاف آفرینی میان استان ها برشمرد.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه وزارت نیرو حق ندارد برنامه های انتقال آب را با ممنوعیت برنج کاری در استان عملیاتی کند، اظهار داشت: چنین تبعیضی را قبول نداریم چرا که شغل و زندگی دویست هزار خوزستانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کشاورزی و برنج کاری ارتباط دارد.

امام جمعه موقت اهواز انتقال آب میان حوزه ای و عدم شیرین سازی آب خلیج فارس را یک برنامه انگلیسی برای اختلاف آفرینی میان استان ها برشمرد که جاسوس انگلیسی تازه خودکشی کرده در زندان به این مطلب اعتراف کرد و گفت: پروژه انتقال آب یک برنامه انگلیسی برای ایجاد اختلاف میان مردم خوزستان و ملت ایران است که امیداوریم وزارت نیرو درس عبرت بگیرد.  

آیت الله حیدری ادامه داد: هم اکنون خوزستانی ها ۳۰ سال پس از پایان جنگ تحمیلی، درگیر جنگ با طبیعت شدند، که نتیجه آن ریزگردها و نابودی کشاورزی استان و خشکیدن نخل ها است.

آیت الله حیدری با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت و خدمات مصدق به کشور عنوان کرد: مصدق از یک دوره به بعد به اسلام و آرمان های ملت ایران پشت کرد و امام(ره) او را مرتد خواند اما متاسفأنه هم اکنون حرکاتی در تهران پیش آمده که می خواهند تفکر جبهه ملی را به عرصه کشور برگردانند حال آنکه چنین اقدامی ارتجاع فرهنگی و سیاسی و بازگشت به عقب است.

وی با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی مدیریت گروه ملی و نیشکر هفت تپه را به افراد غیرتوانمند سپرده است، خاطرنشان شد: تولید این شرکت ها متوقف و حقوق کارگران ماه ها پرداخت نشده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام حمایت از اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: این حمایت نه اینگونه است که برای مردم مشکل ایجاد کند؛ از این رو در اجلاسیه اسفندماه امسال به همراه نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان، در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازگرداندن مالکیت گروه ملی و نیشکر هفت تپه به دولت و مدیریت شان از سوی دولت شدیم.

امام جمعه موقت اهواز به تهاجم وحشیانه فرقه منحرف تشیع لندنی به سفارت مان در لندن و تماشاگری پلیس این کشور، اشاره کرد و گفت: این اقدام خوش خدمتی انگلیس به سعودی های و باج گیری از بن سلمان است./۹۴۵۶//۲۰۳/خ

ارسال نظرات