۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۹۵۱۱
معاون ریيس‌جمهور:

مردم عنصر اصلی در حمايت از كالای ايرانی هستند

معاون ریيس‌جمهور تأکید کرد: مردم عنصر اصلی در حمايت از شعار سال برای ترويج مصرف كالای داخلی هستند.
جمشید انصاری

به گزارش خبرگزاری رسا، جمشید انصاری در حاشیه بازدید از پست‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان و كمپین «بهرفت»، در جمع خبرنگاران با بیان اینكه تلاش‌های زیادی از سوی دولت بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در كشور صورت گرفته است، افزود: با برنامه‌ای كه دولت از سال ۹۴ برای اجرایی كردن این سیاست‌ها در دستور كار خود قرار داده، شاهد مثبت شدن رشد اقتصادی و تثبیت نرخ تورم در كشور بودیم.

وی ادامه داد: آمارهایی كه در حوزه اشتغال منتشر شده نشان می‌دهد كه در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ و سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ توان اشتغال‌زایی كشور افزایش پیدا كرده است، تصریح كرد: امیدواریم با جهت‌گیری جدیدی كه مقام معظم رهبری برای سال ۹۷ اعلام كردند و مردم كه عنصر اصلی در حمایت از این شعار برای ترویج مصرف كالای داخلی هستند، خود این موضوع به رونق بیشتر اقتصاد ملی و فعالیت واحدهای تولیدی كمك می‌كند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی كشور در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ایام نوروز برای راهنمایی مسافران و امدادرسانی به آن‌ها و اینكه داوطلبانه بودن این اقدامات ارزش كار این جمعیت را دوچندان می‌كند، اظهار كرد: كمپین بهرفت (بهبود رفتار ترافیكی) كار خوبی است كه شروع شده است.

مهندس انصاری با یادآوری اینكه آمارها نشان می‌دهد كه در عمده تصادفات عامل انسانی نقش اصلی را دارد، افزود: به دلیل عدم دقت در رانندگی و بد رانندگی كردن، شاهد وقوع بسیاری از حوادث و تصادفات جاده‌ای هستیم كه متاسفانه خیلی از خانواده‌ها را هم داغدار می‌كند. از ابتدای عید این حركت شروع شده و مردم به بهبود رفتارهای ترافیكی خود دعوت می‌شوند كه قطعا با پیوستن مردم به این كمپین و حركت اجتماعی می‌توان شاهد تاثیرات خوبی در این زمینه بود.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان كرد: در طول سال‌های گذشته توانستیم تعداد تلفات جاده‌ای را از حدود ۲۷ هزار به ۱۶ هزار كاهش دهیم كه شاید با این كمپین بتوانیم این آمار را بیش از این كاهش داده و شاهد كمتر شدن تلفات جاده‌ای باشیم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات