۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۵۹۶۶۱
فرمانده صهیونیست:

در صورت پیروزی انصارالله، رژیم صهیونیستی باید به اروپا منتقل شود

یک نظامی بلند پایه رژیم صهیونیستی گفت: اگر انصار الله در جنگ پیروز شوند رژیم صهیونیستی باید به اروپا برود.
حملات موشکی انصارالله

به گزارش خبرگزاری رسا، یک نظامی بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اگر انصار الله (یمن) در جنگ (با ائتلاف تحت رهبری عربستان) پیروز شود، اسرائیل باید به اروپا برود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز سه شنبه مطالبی درباره تقویت روابط میان ریاض و تل آویو و برخی کشور‌های منطقه نوشت و خاطرنشان کرد: عادی سازی روابط میان سعودی و اسرائیل به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است.

به نوشته این روزنامه گادی ایزنکوت فرمانده ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در تل آویو با یک مسؤول عربستانی که نماینده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده دیدار کرده است.

این دیدار به جهت استحکام بخشیدن به روابط میان رژیم صهیونیستی و سعودی انجام شده است. به نوشته این روزنامه در دیدار‌های سیاسی میان مسؤولان صهیونیست و عربستان مساله عادی سازی روابط و ایجاد راه آهن میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: «سعودی تمایل دارند که شرکت‌های اسرائیلی به سرمایه گذاری در عربستان بپردازند. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نیز برای تامین امنیت کاخ‌های سلطنتی به شدت به شرکت‌های امنیتی اسرائیلی تکیه می‌کند.

روزنامه هاآرتص خاطرنشان کرد: نماینده محمد بن سلمان که به تل آویو سفر کرده است در دیدار با مسؤولان صهیونیست پرونده روابط مصر و اسرائیل و تقویت این روابط به گونه‌ای که با تهدید‌های مستمر ایران برای نابودی اسرائیل هماهنگی داشته باشد، مورد بررسی قرار داد.

هاآرتص نوشت: گادی ایزنکوت فرمانده ستاد ارتش اسرائیل تاکید کرد اگر انصار الله در جنگ با سعودی پیروز شوند اسرائیل باید سرزمین فلسطین را ترک کرده و به اروپا برود./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات