۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۶۰۱۱۲
وزیر بهداشت:

سالانه باید بیش از ۳۰۰ تخت به بیمارستان‌های استان قم افزوده شود

هاشمی با بیان این که بیمارستان بین‌المللی هزار تخت‌خوابی امیرالمؤمنین(ع) پردیسان در سه سال آینده افتتاح خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده سالانه باید بیش از ۳۰۰ تخت به بیمارستان‌های استان قم افزوده شود.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسن قاضیزاده هاشمی، امروز در مراسم افتتاح بیمارستان شهدا با اشاره به وضعیت طرح تحول سلامت اظهار کرد: رییس جمهور نخستین کسی بود که از این طرح حمایت کرد و پس از آن نیز رییس مجلس از حامیان این طرح بود.

هاشمی با اشاره به راهاندازی اورژانس هوایی در دولت یازدهم، ابراز داشت: حاصل حمایتهای رییس جمهور و هیأت دولت از طرح سلامت کارنامه چهار ساله دولت یازدهم بود که در دوره نخست 24 هزار تخت به بیمارستانهای استان افزوده شد و بالغ بر 3 هزار متر مربع از بیمارستانهای قدیمی، نوسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم بودجه بخش بهداشت و درمان به دو برابر افزایش یافت و با راهاندازی اورژانس هوایی بسیاری از استانها از امکانات آن بهرهمند شدهاند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهر مقدس قم را کانون انقلاب اسلامی معرفی و تصریح کرد: بسیاری از مردم گمان میکنند این شهر از امکانات زیادی برخوردار است در حالی که منطقه نیروگاه قم با 450 هزار نفر جمعیت، تا به امروز از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی محروم بودند.

وی اضافه کرد: شهر مقدس قم پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است از این رو کوتاهیهای صورت گرفته در این شهر باید جبران شود.

هاشمی با بیان این که بیمارستان بینالمللی هزار تخت‌خوابی امیرالمؤمنین(ع) پردیسان در سه سال آینده افتتاح خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده سالانه باید بیش از 300 تخت به بیمارستان‌های استان قم افزوده شود./878/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات