۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۲۶۵
امیر سیاری:

برای تقویت توان دفاعی از کسی اجازه نمی گیریم

معاون هماهنگ کننده ارتش تأکید کرد: برای قدرت سازی و تقویت توان دفاعی از کسی اجازه نمی گیریم و آنچه که برای دفاع از کشور و انقلاب لازم باشد را تأمین می کنیم.
سخنرانی امیر دریادار سیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیادشیرازی گفت: رهبر انقلاب فرمودند هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارهای اصلی انقلاب است و بعد از پیروزی انقلاب همه دشمنان که با این 3 دستاورد و شعار مخالفت داشتند به دنبال از بین بردن این دستاوردها و شکست انقلاب اسلامی بوده و هستند.

امیر سیاری با بیان این که دشمن با اختلافات قومی و مذهبی سعی کرد که انقلاب را با شکست مواجه کند، اظهار داشت: با حضور مردم در صحنه و هوشیاری آنان دشمن در این توطئه موفق نشد، دشمن می خواست با ترور جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد و 17 هزار نفر را ترور کردند اما مردم پای انقلاب ایستادگی کردند و به برکت خون شهدا موفق نشدند.

وی ادامه داد: دشمن 8 سال جنگ را به کشور تبدیل کرد که به برکت وجود امام راحل به دفاع مقدس تبدیل شد، 200 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده و به برکت خون شهدا توانستیم کشور و انقلاب را حفظ کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید راه شهدا را ادامه دهیم، ابراز داشت: امروز کشور وضعیت بسیار درخشانی دارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا بسیار بالا است، کسی نمی تواند جایگاه جهوری اسلامی ایران را در تصمیمات جهانی نادیده بگیرد.

وی عنوان کرد: برای حفظ و ارتقای این جایگاه باید توان دفاعی خود را بالا برده، قدرت سازی کنیم و توان بازدارنده کشور را افزایش دهیم، توان دفاعی باید به اندازه ای تقویت شود که کسی به خود اجازه ندهد که به منافع ما آسیب وارد کند، برای قدرت سازی و تقویت توان دفاعی از کسی اجازه نمی گیریم و آنچه که برای دفاع از کشور و انقلاب لازم باشد را تأمین می کنیم.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: ما نیاز به تجهیزات روز داریم که امروزه به برکت توانمندی جوانان کشور با نگاه به درون با لطف خدا و همت جوانان تأمین می شود، مهم تر از تجهیزات نیروی انسانی الهی محوری است که باید داشته باشیم، بزرگترین سرمایه نیروی انسانی است که می تواند بالندگی کشور را حفظ کند.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی کشور باید مؤمن، متخصص، معتقد به انقلاب، لایتمدار و شهادت طلب باشد، باید در پرورش و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب برای پیشرفت و عظمت بیشتر انقلاب سرمایه گذاری بهتری شود، اگر زندگی شهدا به ویژه زندگی شهید صیاد شیرازی را بررسی کنیم می بینیم که این ویژگی ها در آن ها وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تأکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و با شعار هیهات مناالذلة در برابر تهدیدات بایستیم./1323/

ارسال نظرات