۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۶۰۹۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی در جامعه مسیر را برای اجرای نقشه های دشمن هموار می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی افراد به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه مسیر را برای اجرای نقشه های دشمن هموار می کنند، گفت: جنگ تبلیغاتی و فرهنگی یکی از بدترین و خطرناک ترین جنگ دشمن است.
دیدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شامگاه چهارشنبه در دیدار با شعرای خراسان جنوبی اظهار داشت: برای بشر انواع بیماری های قلبی و روحی وجود دارد و روح انسان نیز مانند بدن وی بیمار می شود.

وی غفلت را یکی از بیماری های روحی انسان دانست و گفت: با ذکر می توان غفلت را درمان کرد، غفلت به معنای بی توجهی و ذکر نیز به معنای نگاه کردن به امور به صورت دقیق و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی افراد به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه مسیر را برای اجرای نقشه های دشمن هموار می کنند، افزود: جنگ تبلیغاتی و فرهنگی یکی از بدترین و خطرناک ترین جنگ دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بی عدالتی ها در جامعه وجود دارد و برخی ناعادلانه پول های زیادی جمع می کنند که این پول ها سبب می شود در باطن توفیق از آن ها سلب و در ظاهر سرگرم مال اندوزی شوند.

وی با بیان اینکه برای افرادی که اقدام جمع آوری پول حرام می کنند، کفر و ایمان فرقی ندارد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ها هر موضوع را به صورت کارشناسی شده بررسی و باز می کنند و مانند طبیب، بیماری ها را می شناسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی در کشور نسبت به این فرمایشات بی تفاوت هستند، خاطرنشان کرد: راه های بسیاری برای زدودن غفلت وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از هنر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: هنر یکی از بهترین زبان ها است و هنر شعر یک مرتبه به انسان نهیب می زند، هنرمندان باید طرح های خود را در قالب های مختلف بنویسند و به مسؤولان ارائه دهند.

وی افزود: هنرمندان در جبهه های مختلف هنر ورود پیدا کنند و باید جنایات دشمن و مظلومیت اسلام و تشیع چه از نظر زبان و چه از نظر هنر بیان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید آرمان های انقلاب را به فراموشی بسپاریم، سخنان و پیام ها باید در قالب های مختلف برای بشر تبیین کنیم./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات