۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۶۱۱۲۲
امام جمعه موقت اهواز:

اختلاف افکنی قومیتی و تضعیف انسجام ملی هدف دشمنان است

امام جمعه موقت اهواز گفت: عرب خوزستانی با شرافت و اصیل سنگردار عزت ایران است و هیچ کسی نمی تواند در انسجام قومی ایران گسستی ایجاد کند و دشمن چنین خوابی را به گور خواهد برد.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مدتی پیش پیکر شهید عمار موسوی که با گلوله مستقیم صهیونیست ها به شهادت رسید، به کشور بازگشت؛ شهیدی که افتخار خوزستان، عرب خوزستان و ایران است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عرب خوزستانی افتخار خوزستان و ایران است، خاطرنشان کرد: عرب خوزستانی با شرافت و اصیل سنگردار،‌ عزت و نگین ایران است و هیچ کس نمی تواند در انسجام قومی ایران گسستی ایجاد کند و دشمن چنین خوابی را به گور خواهد برد.

خطیب نمازجمعه اهواز با اشاره به اذعان آمریکا و غرب مبنی بر اینکه راهکارهایی را برای مهار ایران دارند، گفت: ایران؛ آمریکا و قدرت های زیاده خواه نامشروع را منکوب کرده است؛ از این رو با برجام ۲ در پی مهار قدرت موشکی ایران هستند حال آنکه برجام یک و دسته گل آن بر سر ملت را شاهد بودیم.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) ادامه داد: برجام دو یعنی مهار قدرت موشکی، اختلاف افکنی قومیتی و تضعیف انسجام ملی، مهار نفوذ منطقه ای ایران و تضعیف رهبری و بدبینی مردم نسبت به مقام رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: رهبری مدتی پیش گفت هر کس با امام خمینی(ره) بیعت کند همانا با پیامبر بیعت کرده است و ما امروز در بیعت با رسول خدا(ص) هستیم چرا که همراه با رهبری و امام حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه دکترین ولایت فقیه در برابر نظم نوین جهانی ایستاده است، تصریح کرد: آمدند تا خاورمیانه جدید ایجاد کنند و ۴۸ کشور از کشورهای موجود در این منطقه تشکیل و ایران را پاره پاره کنند اما با رهبری سلاله زهرا و فرزند پیامبر(ص) چنین توطئه ای خنثی و تیر به دشمن برگشت.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروزه سر و روی غرب در آسیای اسلامی پیدا شده است، گفت: خواسته ملت از فرماندهان رشید اسلام، انتقام سخت از صهیونیست ها در پی جنایت اخیر و شهادت تعدادی از فرزندان است.

خطیب نمازجمعه اهواز با بیان اینکه آینده متعلق به امت حزب الله است، عنوان کرد: رهبری خواب های دشمنان را بی تعبیر گذاشت و با صدای بلند به پیشانی پینه بستگان از سنخ خوارج، ارازدل و اوباش صفین و منافقین جمل می گوئیم که خواب شما مبنی بر تنها گذاشتن رهبری و شهادت فرزند علی در محراب و محاصره فرزند زهرا در کربلا تکرار نخواهد شد و این خواب را به گور خواهید برد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با ابراز ناراحتی و نگرانی از تورم، بیکاری جوانان، نوسانات نرخ ارز و بی‌ مسؤولیتی ها گفت: حرف امام جامعه که گفت آینده از آن اسلام است و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، باور داریم.

وی در پایان با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم علی محمد قربانی، خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار نمونه یک مدیر اسلامی متعهد بود./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات