۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۴۶۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

نخستین دوره مسابقات احکام در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات احکام در مدارس علمیه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف تربیت مبلغ و ارتقای توانایی تبلیغی طلاب برگزار می شود.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات احکام خبر داد و گفت: اولین دوره مسابقات موضوعی احکام  ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع «احکام روزه» در نیمه دوم ماه مبارک شعبان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به صورت حضوری در مدارس علمیه خواهران برگزار می شود، ادامه داد: همه طلاب می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

عزیزی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران در بسط احکام اسلامی و بهره مندی هر چه بیشتر آحاد جامعه از احکام، رسالتی تردید ناپذیر بر دوش دارند، عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و تبلیغی برای ارتقای توانایی تبلیغی طلاب ضروری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور آماده سازی طلاب برای انجام رسالت تبلیغی خویش در زمینه پاسخگویی به مسائل شرعی طرح برگزاری مسابقات موضوعی احکام به صورت مستمر و همزمان در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تقویت توانمندی طلاب در زمینه پاسخگویی به مسائل شرعی، هماهنگ سازی و ارتقا سطح تبلیغی طلاب در موضوعات مختلف فقهی و بستر سازی جهت تربیت مبلغ عنوان کرد.

وی ابراز داشت: جهت رسیدن به اهداف فوق ضمن آگاهی بخشی به طلاب در زمینه وظیفه سنگین آنها نسبت به جامعه، به منظور ساماندهی طلاب در امور تبلیغی و جهت تقویت طلاب و افرادی که در این زمینه نیازمند به آموزش دارند، این دوره از مسابقات احکام برگزار می شود.

عزیزی در ادامه افزود: با برگزاری کلاس، تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و مباحثه فقهی تلاش می شود کمبودها جبران و کلیه طلاب در سطوح مختلف ارتقا یافته و هماهنگ شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: زمان اعلام نتایج و اهدا جوایز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) صورت می گیرد./9451//۱۰۲/خ

ارسال نظرات