۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۶۲۳۸۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

توجه به سیره عملی ایثارگران، ازخودگذشتگی را در جامعه نهادینه می کند

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: می بایست خاطرات جانبازان و شهدا و آزادگان را خواند و مورد بررسی قرار داد چرا که توجه به سیره عملی این مردان بزرگ روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را در جامعه نهادینه می کند.
دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس دیدار آیت الله موسوی اصفهاین با جانباز دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان به همراه مدیران و معاونان مدرسه آیت الله آخوند بعد از ظهر امروز با جانباز روحانی دفاع مقدس حجت الاسلام محمد شریفی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به نقش آفرینی موثر طلاب در جبهه های حق علیه باطل اظهار داشت: طلاب در صف اول مبارزه و مقابله با شبهات اعتقادی قرار دارند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بسیاری از افراد از نعمت آسایش خود گذشته اند تا امروز مردم در رفاه و امنیت به سر ببرند، گفت: همه مردم باید قدردان جانبازان و خانواده شهدا باشند که خود را برای امنیت و آسایش امروز جامعه وقف کرده اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان تصریح کرد: حضور طلاب ممتاز و مخلص همدانی در جبهه نشان از درک فیوضات معنوی علمای برجسته همدان همانند آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدان است.

وی رسالت امروز حوزه های علمیه را بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: امروز حوزه های علمیه باید تمام توان خود را برای به حرکت در آوردن روحیه انقلابی و ترویج آن در جامعه به کار گیرند.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان ابراز داشت: می بایست خاطرات جانبازان و شهدا و آزادگان را خواند و مورد بررسی قرار داد چرا که توجه به سیره عملی این مردان بزرگ روحیه ایثار و از خود گذشتگی در جامعه را نهادینه می کند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات