۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۶۲۳۹۲
معاون پارلمانی رییس جمهور:

اقتصاد مقاومتی لازمه رونق فضای کسب و کار است

امیری گفت: رونق فضای کسب و کار در کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی ممکن خواهد بود.
حسینلی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور عصر امروز در شورای اداری شهرستان هریس یکی از مهمترین مشکلات مردم را اشتغال جوانان دانست و اظهار داشت: دولت و شخص رییس جمهور به این موضوع اهتمام ویژه دارد و به دنبال رونق واحدهای تولیدی کشور در راستای اشتغال‌زایی هستند.

وی با بیان این‌که رونق فضای کسب و کار در کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی ممکن خواهد بود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه سفارش‌های مهمی دارند که حمایت از دولت مهم ترین سرمایه مسؤولان در انجام وظایف شناخته می شود.

امیری با تأکید بر این‌که تمام بسترهای لازم برای توسعه کشور فراهم شده است، تصریح کرد: منابع مالی کشور محدود است، با این حال با وجود تمام محدویت‌هایی که وجود دارد به دنبال حل مشکلات کشور و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم هستیم.

وی با بیان این‌که هنوز آثار قطعنامه های ظالمانه قبل از برجام در بخش‌های مختلف وجود دارد، افزود: عقب ماندگی های ناشی از قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت هنوز در بخش هایی بر ما سنگینی می کند و آثارش وجود دارد، سعی داریم به کمک خود مردم بر مشکلات فائق آییم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دولت یازدهم در شرایطی روی کار آمد که با سقوط قیمت نفت و تنگناهای اقتصادی مواجه بودیم، افزود: در آن دوران بسیاری از واحدهای تولیدی یا تعطیل بودند و یا در شرف تعطیلی قرار داشتند، اما بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد سقوط قیمت نفت شدیم.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همکاری مردم را مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت دولت در اداره کشور دانست و افزود: برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا سالانه حدود 900 هزار شغل ایجاد شود که تمرکز در مناطق عشایری و روستایی بیشتر است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات