۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۶۳۴۰۷
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد:

بصیرت بخشی و معرفت افزایی راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد بر ضرورت تبلیغ و معرفت افزایی بین نسل جوان برای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: حوزه در این راستا رسالتی خطیر بر دوش دارد.
آسیب های اجتماعی

منظر جهانپور، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وجود آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی اشاره و عنوان کرد: دشمن در قالب جبهه جنگ نرم در پی ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان است.

وی بر ضرورت مقابله با هجمه های فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: راه مقابله تبلیغ، بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین نسل جوان است.

جهانپور عنوان داشت: مصون سازی نسل جوان راه مقابله با هجمه های فرهنگی است و تبلیغ و اطلاع رسانی بهترین راه است.

وی به خروجی حوزه اشاره کرد و یادآور شد: طلاب در کنار فراگیری علوم دینی همواره در عرصه تبلیغ و معرفت افزایی در جامعه و بین آحاد مردم فعالیت دارند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نورآباد با اشاره به اینکه دشمن در قالب هجمه های فرهنگی سعی در کمرنگ کردن ارزش ها و تضعیف باورهای دینی نسل امروز دارد، ادامه داد: تضعیف باور و اعتقادات نسل نو فروپاشی کانون خانواده ها را در پی دارد.

وی استحکام بنیان خانواده و جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی به کانون خانواده ها را ضروری خواند و گفت: با تربیت نسلی انقلابی و با اعتقادات قوی می توان جلوی آسیب ها را گرفت.

جهانپور با اشاره به نقش حوزه علمیه در بصیرت بخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ادامه داد: با توجه به رسالت خطیر حوزه باید جوانانی با استعداد و توانمند جذب کرد که بتوانند در عرصه تبلیغ و انجام رسالت طلبگی خویش نقش آفرین باشند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات