۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۵۶۳۷۰۰
امام جمعه بجنورد:

بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در تولید زمینه‌ساز توسعه پایدار باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و اقتصادی زمینه‌ساز توسعه پایدار و متوازن استان و کشور باشند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار رییس بانک گردشگری بجنورد، اظهار کرد: بانکداری یکی از شیوه‌های خدمت به مردم و در راستای تسهیل امور معیشتی مردم است.

وی اضافه کرد: کمک به زندگی مردم و حمایت از خانواده‌ها در بحران‌های اقتصادی یکی از خدمات بسیار خوب و ارزنده است که بانک‌ها می‌توانند انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: ارائه تسهیلات و با رعایت موازین اسلام و قانون کشور، خدمت خوبی است و می‌توانند دغدغه مردم در شرایط بحران‌های اقتصادی را مرتفع کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: بانک‌ها محرم اسرار و مورد اعتماد مردم بوده و باید به اعتماد مردم احترام بگذارند؛ به‌گونه‌ای که در ارائه خدمات بیشتر و شایسته‌تر همت مضاعف داشته باشند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه استان خراسان شمالی تصریح کرد: سپرده‌گذاری مردم در بانک‌ها می‌تواند به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند؛ ازاین‌رو لازم است مسؤولان بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و اقتصادی به توسعه پایدار کشور و استان کمک کنند.

وی اظهار کرد: بانک گردشگری با ارائه تسهیلات و برنامه‌های مدون می‌تواند توسعه استان را از نظر گردشگری تضمین کرده و در راستای تقویت زیرساخت‌های استان تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: گردشگران به دنبال زیرساخت‌ها و جاذبه‌های مناطق دیدنی هستند؛ به همین دلیل لازم است مسؤولان برای تقویت زیرساخت‌های این بخش برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: صنعت توریسم می‌تواند به قطب اصلی اقتصاد این کشور و استان تبدیل شود و از سوی دیگر با رونق بخشیدن به این صنعت، کشور از تک‌قطبی بودن اقتصادی خارج می‌شود.

وی اظهار کرد: باید نگاه مسؤولان و مردم به صنعت گردشگری عوض شده و این بخش مورد حمایت ویژه مسؤولان و مردم قرار بگیرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات