۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۶۳۸۹۰

توسعه سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه براساس بررسی‌ها نزدیک به ۵۵۰ شهر از کشور نیاز به مدرسه علمیه خواهران داشتند ادامه داد: به نظر می‌رسد در حال حاضر نیاز است که به سطح ۳ و ۴ توجه شود و باید سطح ۳ و ۴ در حوزه‌های علمیه خواهران توسعه پیدا کند
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهمیان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حدود ۱۵ سال پیش که وارد این معاونت شدم جمعیت کشور و جمعیت مورد نظر حوزه‌های علمیه خواهران بررسی کردیم و با این سیاست‌ که همه علاقمندان بتوانند به حوزه‌های علمیه خواهران دسترسی داشته باشند فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه براساس بررسی‌ها نزدیک به ۵۵۰ شهر از کشور نیاز به مدرسه علمیه خواهران داشتند ادامه داد: به نظر می‌رسد در حال حاضر نیاز است که به سطح ۳ و ۴ توجه شود و باید سطح ۳ و ۴ در حوزه‌های علمیه خواهران توسعه پیدا کند.
معاون سابق ارتباطات و امور حوزه‌‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: به نظر من باید سطوح بالاتر در مدارس ایجاد شود چراکه در این صورت نیاز به افزایش بودجه زیادی نداریم؛ همچنین باید راهکاری اندیشیده شود تا مدیران مدارس سطح ۴ باشند.
وی ادامه داد: به نظر من ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با نهاد‌های مختلف کشور شایسته نیست و باید تلاش شود تا در زمینه ارتباطات بهتر از قبل کنیم؛ البته اعتقاد دارم در دوسال گذشته دشمن به شدت به حوزه‌های علمیه خواهران خواهران حساس شده است و ما باید مراقب باشیم. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات