۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۶۴۳۲۷
امام جمعه ارومیه:

خروج از برجام غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را ثابت کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: بدعهدی آمریکا ثابت کرد که نباید به کشورهای غربی اعتماد کرد چراکه به راحتی زیر حرف خود زده و خیانت می کنند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه  های نماز جمعه ارومیه با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: این بدعهدی ثابت کرد که نباید به کشورهای غربی اعتماد کرد چراکه به راحتی زیر حرف شان زده و خیانت می کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در امور مهم کشور به بیانات مقام معظم رهبری توجه کرده و از ایشان تبعیت کنند، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که به کشورهای اروپایی اعتمادی نیست ودر طول تاریخ اثبات‌شده است که هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نیستند و در مواقع ضروری به کشور ضربه زده‌اند.

خطیب جمعه ارومیه تصریح کرد: در مقابل دشمنی کشورهای غربی مسؤولان و مردم باید هوشمند باشند و فریب آن‌ها را نخوردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام هیچ تأثیری در امور داخلی کشور ندارد، همان‌طوری که این کشور در چند دهه اخیر دشمنی پیشه کردند اما نتوانسته‌اند اثری در امورات کشور بگذارند.

وی اضافه کرد: بنابر وعده خداوند که دشمنان اسلام نابود خواهند شد، آمریکا و اروپا در آینده شکست خواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه به دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مسؤولان باید به آموزش و پروش و ارتقای جایگاه معلم توجه کنند چراکه معلمان نقش تأثیرگذاری در فرهنگ جامعه دارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان از ترویج سند 2030 در مدارس جلوگیری کرده و در مقابل اجرا آن بایستند، تصریح کرد: باید سند تحول آموزش‌وپرورش که مورد تأکید رهبری است، توجه شود که تاکنون فقط  10 درصد آن اجرایی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه به فرارسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: هرکسی در ماه رمضان قرآن بخواند خداوند ثواب یک ختم قران را برایش حساب می‌کند،باید در این ماه بیشتر قرآن بخوانیم تا از فضایل آن بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: به جلسات قرآن خوانی در ماه رمضان توجه ویژه‌ای شود و مسؤولان و مردم در این جلسات شرکت کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ارومیه از بازاریان خواست در ماه رمضان به وضع معیشتی مردم کمک کنند تا مردم بتواند راحت‌تر و ارزان‌تر وسایل خود را تهیه کنند.

وی در پایان خواستار برخورد جدی با روزه‌خواری درملأعام شد و گفت: غذاخوری و نانوایی باید در این ماه به موضوع روزه خواری توجه کنند و به‌جز تعداد محدودی که مجوز دارند فعالیت خود در این ماه را در طول روز متوقف کنند./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات