۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۶۶۱۸۰
همزمان با تعطیلات تابستان؛

دوره تربیتی بینش مطهر در تبریز برگزار می‌شود

طلاب استان آذربایجان شرقی در نخستین دوره جذب و تربیت معلم و مربی نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) در تبریز شرکت می‌کنند.
بینش مطهر

جواد حاجی علیزاده، سرپرست پردیس علامه امینی(ره) دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز نخستین دوره جذب، تربیت معلم و مربی همزمان با استان‌های مختلف کشور، در فصل تابستان به همت مؤسسه بینش مطهر، مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که دوره با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره ویژه آقایان و بانوان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته ها و طلاب علوم دینی است که هیچ محدودیتی در پذیرش وجود ندارد.

حاجی علیزاده با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در دوره بعد از گذراندن کلاس‌های تخصصی، به مدارس متقاضی معرفی شده و اندیشه جویان واجد شرایط به عنوان استاد حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند، گفت: دوره های آموزشی، عقاید اسلامی و معرفت دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد مطهری(ره) برای تمام مقاطع علمی و سنی پیش بینی شده است.

سرپرست پردیس علامه امینی(ره) دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که دوره به عنوان دوره ضمن خدمت برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان رسمی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: محتوای دوره شامل ۵ کتاب مرحله نخست بینش مطهر است و گواهینامه معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و مؤسسه بینش مطهر اعطا می شود.

وی با بیان این‌که کلاس های این دوره از ۳۱ خرداد سالجاری آغاز و به مدت ۱۲ هفته برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی علاقمندان برای شرکت در دوره تا تاریخ 27 ماه جارس است که  هزینه لازم برای ثبت نام در این دوره ۹۶ تومان است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.bineshemotahar.ir و یا www.tarbiateslami.com اقدام کنند.

حاجی علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود شناسایی، جذب و تربیت و کادرسازی افراد مستعد معلمی و استادی جهت بکارگیری و معرفی به عرصه های موجود را از جمله اهداف دوره برشمرد و افزود: این دوره نیز مانند سایر دوره های مرکز می باشد و صرف حضور در جلسات، و یا کسب نمره قبولی و دریافت گواهی به منزله به کارگیری نخواهد بود./935/ت303/ب1

ارسال نظرات