۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۶۶۱۸۳
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

مدرسه علمیه برادران الیگودرز میزبان مسابقات جام فوتسال رمضان است

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از برگزاری مسابقات جام فوتسال رمضان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان بین طلاب و اساتید این مدرسه برگزار می شود.
جام فوتسال رمضان

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهده الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری مسابقات جام فوتسال رمضان از جمله برنامه های مهمی است که هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال را ارتقای سطح سلامت طلاب عنوان کرد و گفت: برگزاری این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی فرصتی برای تقویت و شکوفایی توانایی طلاب در زمینه ورزش است.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه یادآور شد: مسابقات فوتسال جام رمضان نیز در طول ماه مبارک بین طلاب پایه های 1 تا 8  و اساتید برگزار می شود.

وی بیان داشت: برگزاری کلاس های ورزشی فرصتی برای ارتقای روحی روانی طلاب بوده و برگزاری این دوره ها امری مهم در ایجاد نشاط و انگیزه بین طلاب است.

برگزاری دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن در مهدیه الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در جمع طلاب الیگودرزی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی قرآنی هر روز در جمع طلاب و با حضور 10 نفر از اساتید قرآنی برگزار می شود.

وی یادآور شد: دوره های آموزشی قرآن با محوریت روخوانی، روانخوانی، تسلط بر ترجمه قرآن و تقویت ادبیات عرب طلاب در حال برگزاری است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات