۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۶۵۹۱
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان ایلام:

نظام سلطه برجام را نسخه ای برای تضعیف انقلاب اسلامی می داند

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: نظام سلطه و در راس آنها آمریکا به برجام به عنوان نسخه ای برای تضعیف نظام اسلامی نگاه می کنند.
برجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: اعتماد به اروپا خطایی دیگر است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود مبنی بر اینکه به مذاکرات با نظام سلطه خوشبین نیستند فرموند که باید تضمین لازم از آنها اخذ شود.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: نظام سلطه و در راس آنها آمریکا به برجام به عنوان نسخه ای برای تضعیف نظام اسلامی نگاه می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ابراز داشت: بعد از توافق و اجرایی شدن برجام چه دستاوردهایی جز افزایش تحریم ها، از دست دادن فناوری هسته ای و گرانی و تورم برای ملت بزرگ ایران داشته است.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیان باید در صف اول مطالبه گری از مسؤولان باشند و بابت وعده هایی که داده اند از آنها مطالبه و پیگیری کنند.

این مدرس حوزه بیان داشت: امروز که آمریکا از برجام خارج شده مذاکره با سه کشور اروپایی و اعتماد به آنها دقیقا همان اعتماد به آمریکا است و نتیجه ای در برنخواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه زمانی که آمریکا در برجام بود هم هیچ دستاوردی برای ایران نداشت، گفت: برجام چه با آمریکا چه بی آمریکا هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت و تنها سبب افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر علیه ایران خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: تنها راه نجات کشور بازگشت به گفتمان امام و رهبری و تکیه به توانتمندی داخلی است./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات