۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۶۷۵۰۰
در بیانیه ای مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان مردم را به حضور در راهپیمایی قدس دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان با صدور بیانیه ای ازعموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در پیامی مشترک از عموم مردم مؤمن و ولایی لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: «روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عُمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد». تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌ عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) نشان از آینده ‌نگری و تیزبینی حضرت امام دارد تا روز قدس به‌عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: روز قدس، روز انفجار خشم مسلمانان علیه رژیم جعلی، جنایتکار و کودک کش اسراییل است، در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواهیم کرد. برگزاری مراسم روز جهانی قدس در بسیاری از کشورهای دنیا نشان ‌دهنده بیداری مسلمانان و دشمن‌شناسی آنان است.

در پایان این بیانیه آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم فهیم، غیور و ولایت‌مدار استان لرستان دعوت می‌نماییم که همچون گذشته در راهپیمایی«روز جهانی قدس» حضور یافته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی بار دیگر وحدت، انسجام و قدرت امت اسلامی را حول محور فلسطین به نمایش بگذارند»./9451/د103/ب1

ارسال نظرات