۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۶۷۵۰۱
حجت الاسلام میناپور:

روز قدس نماد وحدت امت اسلام است

مدیر حوزه علمیه لرستان روز قدس را فرصتی برای نمایش اتحاد و همبستگی خواند و گفت: این روز جهانی سمبل مبارزه با ظلم است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز قدس نماد همبستگی و وحدت امت اسلام است.

وی روز جهانی قدس را فرصتی برای نمایش اتحاد و همبستگی مردم مسلمان خواند و افزود: در این روز مسلمانان در دفاع از ملت های مسلمان، ستمدیده و مظلوم اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام میناپور یادآور شد: هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان و آزادی خواهان جهان خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست به نمایش می گذارند.

وی در ادامه روز قدس را سمبل مبارزه با ظلم و دفاع از مردم مظلوم و بی گناه جهان از چنگال غاصبان عنوان کرد و گفت: مسلمانان سراسر جهان در این روز اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می گذارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به تلاش جبهه مقاومت در راستای احقاق حق مظلوم از غاصبان خاطرنشان کرد: مسلمانان مبارز در راستای آزادی قدس شریف می ایستند و همراه جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان این که امروز در یمن جنایات غاصبان به باتلاق و نابودی نشسته است و جبهه مقاومت روز به روز به پیروزی نزدیک تر می شود، افزود: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند عمر ظلم و ستم به پایان رسیده است.

حجت الاسلام میناپور در پایان با دعوت از عموم مردم روزه دار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضور و همبستگی مسلمانان موجب ناامیدی دشمنان است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات