۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۶۷۷۴۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب بی انصافی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اوج بی انصافی است، گفت: امروز خطی در داخل کشور با حمایت از رژیم گذشته در جهت تطهیر سازی آنها تلاش می کند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم تودیغ و معارف فرماندار جدید شهرستان نکا، خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مدیران و مسؤولان کشور عنوان کرد و گفت: یک مدیر در نظام اسلامی نباید دغدغه ای جزء خدمت به مردم داشته باشد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی و خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده همان مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که رسیدگی به محرومان و مستضعفان باید در اولویت برنامه های مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بدانند که مردم ولی نعمت این انقلاب و نظام اسلامی هستند و باید همواره در جهت رضایت آن گام برداشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین شعار ها و شاخصه های انقلاب اسلامی برقراری عدالت در جامعه است، تصریح کرد: در چهار دهه اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در خصوص برقراری عدالت اجتماعی در کشور انجام شده اما هنوز تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا موجی از ناامیدی را در کشور به راه بیندازد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند و با اقدامات مناسب و خدمت صادقانه به مردم این توطئه دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که اقدامات و خدمات صورت گرفته در چهار دهه اخیر با قبل از پیروزی انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب، نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ترویج ناامیدی در کشور همراهی با دشمن است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها خواسته و ناخواسته با پمپاژ ناامیدی در کشور با دشمن همراهی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان و منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: پیشرفت های خیره کننده انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر موجب عصبانیت و هراس دشمنان انقلاب شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز همه ما باید قدردان این انقلاب و دستاوردهای آن باشیم، گفت: در مقایسه کوتاهی از پیشرفت های صورت گرفته در چهار دهه اخیر با قبل از انقلاب در خواهیم یافت که انقلاب اسلامی جایگاه ایران اسلامی را در عرصه های مختلف چندین پله ارتقا داده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال و آزادی بوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، ملت ایران را از یوق استکبار و استعمار غرب رهایی داد و به این مردم ارزش و کرامتی والا بخشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اوج بی انصافی است، خاطرنشان کرد: امروز خطی در داخل کشور با حمایت از رژیم گذشته در جهت تطهیر سازی آنها تلاش می کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که قطار انقلاب اسلامی با سرعت در مسیری که امام خمینی(ره) مشخص کردند در حرکت است، تصریح کرد: این انقلاب توقفی نخواهد داشت و هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت های این نظام الهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اکنون رشد ما رشد یک بعدی و دو بعدی است و رشد واقعی نیست و حیات واقعی در زمان حکومت امام عصر(عج) است، گفت: تا ایشان ظهور نکنند خانواده بزرگ بشریت یتیم است و در فقدان پدر به سرور و شادی نمی‌رسد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ولایتمدار، پشتوانه نظام و انقلاب ما هستند، افزود: این مردم با حضور گسترده خود در عرصه ها و صحنه های مختلف از نظام، انقلاب و دستاوردهای آن حمایت و پشتیبانی می کنند./۱۳۱۷/پ203/ب1

ارسال نظرات