۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۶۸۹۵۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی از مدیران توانایی و تخصص برنامه ریزی برای شرایط اقتصادی را ندارند

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مدیران اقتصادی در تراز نظام اسلامی نیستند، گفت: عمده مشکلات امروز کشور به خاطر بی کفایتی برخی از مدیران اقتصادی است که توانایی و تخصص برنامه ریزی برای شرایط پساتحریم را ندارند.
محمدعلی نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندار جدید شهرکرد و رؤسای جدید اداره زندان‌ های استان و بانک ملت با اشاره به تفاوت های نظام ولایی و نظام طاغوتی خاطرنشان کرد: در نظام ولایی همه چیز با محوریت خداوند متعال انجام می شود و بندگان مخلص خداوند گرداننده امور هستند حال آنکه در نظام طاغوت دین و حرکت در مسیر حق تعالی معنایی ندارد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی برای احیای دین خدا بوده است، گفت: به یقین قرار گرفتن در مسیر ولایت خداوند متعال سبب خواهد شد انسان از ظلمات و تاریکی ‌ها، فساد، بد رفتن ‌ها، بد تصمیم گرفتن ‌ها و بد عمل کردن‌ ها نجات پیدا کند و در مسیر نورانیت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر و اصلاح نگاه مهمترین رسالت امروز کارگزاران نظام اسلامی است، افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید نگاه شان تنها به خدا باشد و تنها از خدای متعال بخواهند و هر آنچه وجود دارد از خدای تبارک و تعالی بدانند نه اینکه نگاه منفعت طلبانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید امور اقتصادی کشور رونق بگیرد و این از ضرورتها است، تصریح کرد: رونق امور اقتصادی در گرو فعال شدن تولید و اشتغال است که باید همه نگاه ها به این سمت معطوف شود و مسؤولان با دغدغه مندی به فکر فراهم آوردن زمینه رفاه مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مدیران اقتصادی در تراز نظام اسلامی نیستند، گفت: عمده مشکلات امروز کشور به خاطر بی کفایتی برخی از مدیران اقتصادی است که توانایی و تخصص برنامه ریزی برای شرایط پساتحریم را ندارند و این یک خسران جدی است.

وی بی تدبیری در امور را یکی از دلایل مهم بروز مشکلات اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه نگاه گره گشایانه بر امور حاکم نیست و باید این نگاه در بین مسؤولان اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با اشاره به انتصاب مدیر جدید اداره زندان های این استان خاطرنشان کرد: باید همه برنامه های این مجموعه با محوریت اصلاح و تربیت انجام شود و تغییر دادن باور زندانیان در دستور کار متولیان امر قرار گیرد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات