۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۷۰۲۳۵
امام جمعه بابلسر:

فشارهای اقتصادی سبب فاصله گرفتن مردم از آرمان های انقلاب نمی شود

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که فشارهای اقتصادی آمریکا سبب عقب نشینی ملت ایران از مواضع به حق خود نخواهد شد، گفت: این ملت حافظ و پشتیبان آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر دوشنبه شب در نشست ماهانه مبلغان و فعالان فرهنگی این شهرستان، ترویج ناامیدی در جامعه را خیانت بزرگی به انقلاب و ملت ایران دانست و گفت: چنین اقدامی از سوی هر فردی به طور حتم یکی از بزرگترین گناهان کبیره خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که این دشمن است که با پمپاژ یأس و نا امیدی تلاش می کند در مسیر آرمان های انقلاب خلل و وقفه ایجاد کند، افزود: نباید برخی ها در داخل با رفتار و اعمال خود با دشمن همراه شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی ملی هستیم، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه مهم ترین راه برون رفت از هر مشکلی وحدت داخلی و پرهیز از اختلافات است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد آشوب های داخلی است، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید مراقب تحرکات معاندان نظام باشند و راه های نفوذ دشمن را مصدود کنند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی بر مشکلات فائق می آیند و دشمنان را به مانند گذشته ناکام خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: با همدلی مردم و مسؤولان رو سیاهی به کسانی می رسد که بر طبل ناامیدی می کوبند.

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد مردم با وحدت، اتحاد، همدلی و حضور با بصیرت خود در صحنه های حساس انقلاب ایران اسلامی همیشه دسیسه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنها را ناکام گذاشته اند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقطه اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که این ملت تا پای جان از انقلاب و نظام اسلامی حراست و پشتیبانی خواهند کرد.

حجت الاسلام قلی پوربا اشاره به این که فشارهای اقتصادی آمریکا موجب عقب نشینی ملت ایران از مواضع به خود نخواهد شد، بیان داشت: این ملت حافظ و پشتیبان آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خواسته های مردم در حوزه مسائل اقتصادی به حق و قانونی است و مسؤولان وظیفه دارند در جهت رفع آنها اقدام کنند، گفت: همه توان مسؤولان کشور باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گرفته شود.

امام جمعه بابلسر با انتقاد شدید نسبت به نگارش نامه از سوی برخی انسان های سازش گر و بی بصیرت در خصوص مذاکره با آمریکا، افزود: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جزء ذلت برای مردم ما نخواهد داشت.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که در دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران هیچ شکی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی در حالی از هر روزنه ای برای فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند که در اظهاراتشان خود را دوست ملت ایران معرفی می کنند.

وی با بیان این که ملت ایران جنایت های آمریکا را در چهار دهه اخیر فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: ملت ایران نخواهند گذاشت خون پاک شهدای این ملت به راحتی پایمان شود.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود به تذکرات متعدد مقام معظم رهبری در حوزه مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنرانی های خود همواره راه کارهای لازم را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه داده اند و این وظیفه مسؤولان است در جهت تحقق آن تلاش کنند.

حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت برخورد جدی قوه قضائیه با اخلال گران اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ ایران منتظر برخورد قاطع مسؤولان با مفسدان اقتصادی کشور هستند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات