۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۷۰۳۷۵
امام جمعه بجنورد:

خدمات انقلاب باید برای مردم تشریح شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان داخلی و خارجی در بین جامعه شبهه ایجاد کرده‌اند که نظام شاهنشاهی بسیار بهتر از نظام اسلامی است؛ بر همین اساس باید خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی در مقایسه با دوران پهلوی برای مردم تشریح شود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به مردم و همه دنیا نشان بدهیم که علی‌رغم حکومت 2500 ساله شاهنشاهی، توانسته‌ایم در مدت کم 40 ساله خدماتی بسیار بیشتر و گسترده‌تر به همه اقشار مردم جامعه ارائه کنیم.

وی افزود: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی در بین جامعه شبهه ایجاد کرده‌اند که نظام شاهنشاهی بسیار بهتر از نظام اسلامی است و بر همین اساس باید خدمات 40 ساله نظام اسلامی در مقایسه با دوران پهلوی، برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: نسل جدید تا چشم‌باز کرده است با خدماتی همچون برق، آب، گاز، راه‌ها و جاده، تحصیل، بهداشت و درمان و بسیاری از خدماتی دیگر که نظام اسلامی به مردم داده است، روبرو شده است و ضرورت دارد برای نسل جوان که در دوران پهلوی را ندیده‌اند تبیین شود که هیچ‌کدام از این خدمات اولیه زندگی در نظام شاهنشاهی گذاشته وجود نداشته و فقط شامل آقازاده‌ها و سردمداران نظام پهلوی بوده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه‌های اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌الملل برای عموم مردم جامعه تبیین شود.

وی اضافه کرد: باید فضای واقعی جامعه کنونی به‌صورت شفاف برای نسل نو نشان داده شود تا بتوانند با مقایسه‌ای آگاهانه فرق بین نظام اسلامی و نظام شاهنشاهی را تشخیص دهد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات