۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۰۴۹۵
استاد حوزه علمیه:

القای حس ناامیدی نسبت به آینده نظام حربه دشمن برای جدایی مردم از انقلاب است

حجت‌الاسلام اسدی گفت: القای حس ناامیدی نسبت به آینده نظام اسلامی یکی از حربه‌های اصلی دشمنان برای جدا کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.
تحریم

حجت‌الاسلام محمد اسدی، استاد حوزه علمیه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات مذبوحانه دشمنان برای القای حس ناامیدی به جامعه ایران، اظهار کرد: درواقع دلیل خصومت‌های بی‌امان و بی‌پرده دشمن در زمان فعلی، اهمیت، تأثیرگذاری و عظمت انقلاب در دنیا است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی تنه به تنه ابرقدرت‌ها می‌زند و معادلاتشان را در عمل برهم زده؛ به‌گونه‌ای که همه فهمیده‌اند که ایران، ایران قبل نیست.

حجت‌الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: امروز همه دشمنان به این درک رسیده‌اند که انقلاب اسلامی فقط یک شعار و یک ایدئولوژی نیست؛ بلکه نظامی است که در همه میدان‌ها و عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در ادامه وظیفه مسؤولان در پاسخگویی به شبهات و سؤالات نسل جوان را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: اگر خدمات، دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌شمار انقلاب در طول چهار دهه انقلاب به‌خوبی و هنرمندانه برای مردم و به‌ویژه جوانان تبیین نشود و به‌موقع چاره‌اندیشی نکنیم یقیناً دشمن را در رسیدن به اهدافش کمک کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به چهلمین سال استقرار نظام اسلامی در کشور، به اهمیت و تقدس عدد 40 پرداخت و افزود: در فرهنگ اسلامی مفاهیم و اثرات بی‌شماری بر عدد 40 مترتب است.

وی ادامه داد: عدد چهل در آیات و روایات ما از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به نحوی که پروردگار به حضرت موسی (ع) وحی می‌کند که ده روز دیگر در هم در طور بماند تا چهل روز کامل شود.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به درجه پختگی و تکامل رسیده؛ به‌گونه‌ای که با تشکیل جبهه مقاومت شاهد صدور انقلاب به خارج از مرزهای کشور هستیم./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات