۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۸۲۳
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

پادزهر تحریم های جدید آمریکا اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، پادزهر تحریم های جدید آمریکا را تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امروز نیاز است با انگیزه و توان بالا سیاست های اقتصاد مقاومتی را در کشورمان اجرایی کنیم تا اثرات تحریم های آمریکا به حداقل برسد.
سید رضا تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در همایش شمیم جهادی در جمع ائمه جمعه و نمایندگی‌های مقام معظم رهبری در نهادها و مدیران فرهنگی بر ضرورت زمان شناسی، بصیرت و بیداری جامعه در برابر دشمنان تأکید کرد و گفت: یک جامعه بیدار جامعه ای زمان شناس است و هر کاری را در زمان مشخص خود انجام می دهد.

وی با بیان این که زمان شناسی در هر کاری موجب موفقیت انسان می شود، افزود: مردم اگر زمان خود به خوبی بشناسند به طور حتم سطح آگاهی و هوشیاری آن نیز در خصوص مسائل مختلف بالا است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به این که امروز برای حفظ و حراست از نظام دینی و انقلابی باید دشمن را به خوبی بشناسیم و تحرکات آن را رصد کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های جامعه بیدار دشمن شناسی است.

وی با بیان این که با بیان این که همواره آفت و آسیب هایی سرمایه های جامعه اسلامی را تهدید می کند، گفت: برای جلوگیری از تهدیدات دشمن و رفع آسیب ها باید دشمن را به خوبی بشناسیم و در جهت خنثی کردن توطئه های آن گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با هشدار نسبت به طرح نفوذ دشمن در کشور، افزود: نباید با یک لبخن دشمن دروازه ها را به روی آنها باز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه سخنان خود مهم ترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان را وحدت و همبستگی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب با تلاش ها و مجاهدت های بسیاری به وجود آمده و امروز همه ما وظیفه داریم برای حفظ این سرمایه عظیم با وحدت و همدلی در برابر توطئه های دشمنان بیاستیم.

وی با بیان این که مسأله نفوذ دشمن در کشور جدی است و آنها تلاش می کنند راه نفوذی به داخل پیدا کنند، گفت: امروز بهترین راهی که می توانیم مسیر را به نفوذ دشمن ببندیم وحدت و همبستگی ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه سخنان خود از خودباوری به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و نشانه های جامعه بیدار یاد کرد و گفت: امروز به برکت خودباوری که امام خمینی(ره) به ملت ایران هدیه کرده، کشورمان به الگویی در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که «ما می توانیم» باید به یک شعار محوری در کشورمان تبدیل شود، افزود: یک ملت با تکیه بر این شعار محوری می تواند به رشد و بالندگی دست یابد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که با خودباوری می توان پله های رشد و ترقی را یکی از پس دیگری طی کرد و به اهداف عالی انقلاب دست یافت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر علیرغم همه توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان با تکیه بر همین شعار توانسته امروز به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که اساس موفقیت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر همین شعار «ما می توانیم» بوده است، گفت: امروز نیز برای پشت سر گذاشتن توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی باید بر توان داخلی خودمان تکیه کنیم.

وی با اشاره به این که امروز کشورمان در یک جنگ نابرابر اقتصادی است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ملت ایران آغاز کرده است که باید مقتدرانه در برابر این تحریم ها بیاستیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، پادزهر تحریم های جدید آمریکا را تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: امروز نیاز است با انگیزه و توان بالا سیاست های اقتصاد مقاومتی را در کشورمان اجرایی کنیم تا اثرات تحریم های آمریکا به حداقل برسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مسأله اقتصاد مقاومتی چند سال است از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح و مورد تأکید نیز قرار گرفته است، گفت: متأسفانه برخی ها در کشورمان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید داشته اند، افزود: با اجرای این سیاست ها می توانیم کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمنان واکسینه کنیم./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات