۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۷۱۵۱۲
آیت الله موسوی جزایری:

ایجاد اشتغال برای مناطق حاشیه ‌نشین در اولویت قرار داده شود

امام جمعه اهواز گفت: باید سعی کنیم مراکز آموزشی را در مناطق روستایی و شهرها افزایش دهیم و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در  سلسله جلسات اقتصاد مقاومتی با مسؤولان که در بیت معظم له برگزار شد، با اشاره به شغل‌های خانگی عنوان داشت: کارگاه ‌های خیاطی می ‌توانند نیاز البسه مردم، بیمارستان‌ ها، ادرات و آموزش و پرورش را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آماده توسعه کارگاه‌ های خیاطی به اندازه مورد نیاز هستیم، خاطرنشان کرد: برای راه ‌اندازی کارگاه‌ های خیاطی، مناطق حاشیه شهرها در اولویت کاری قرار داده شود.

امام جمعه اهواز افزود: باید سعی کنیم مراکز آموزشی را در مناطق روستایی و شهرها افزایش دهیم و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه از تولیدات خوزستان لیست کاملی تهیه شود، تصریح کرد: برای خرید و فروش تولیدات داخلی باید تبلیغ صورت گیرد و در این زمینه می ‌توان برای تبلیغ از برپائی نمایشگاه ها کمک گرفت البته در این زمینه از سوی مسئولان هم‌ افزایی صورت نگرفته و دستگاه ‌ها از توان یکدیگر استفاده نکردند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به محرومیت ‌زدایی تأکید کرد: باید دیپلماسی‌ های خود را فعال کنیم و اطلاعات لازم در این زمینه را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اعطای وام برای اشتغال جوانان گفت: دولت حدود ۳۸۰ میلیارد تومان را مصوب کرد که جوانان پس از نام نویسی و تصویب طرح‌ های اشتغالی م ی‌توانند وام لازم را دریافت کنند که با عملیاتی شدن طرح کمک بزرگی به جوانان می ‌شود./9456/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات