۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۷۱۵۵۷
معاون نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه انقلابی، برادری و وسعت نظر در دانشگاه‌ها

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید روحیه انقلابی، دوستی، برادری و وسعت نظر را در تمام دانشگاه‌ها ایجاد کنیم.
تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علی تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: انسان در هر جایگاهی که هست اگر هدف خود را ترسیم کند، وظایف و نحوه حرکت او به سوی هدف، خود به خود مشخص می‌شود.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظام توحیدی شکل گرفته و تمام فعالیت‌های آن باید بر اساس هدایت‌های خداوند و اسلام انجام گیرد، در نظام توحیدی همه چیز به خدا منتهی می‌شود. از این رو نیازمند جهاد و فداکاری هستیم و ما هیچ‌وقت نباید احساس ضعف و ناتوانی کنیم.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: باید روحیه انقلابی، دوستی، برادری و وسعت نظر را در تمام دانشگاه‌ها ایجاد کنیم و در انجام تمام امور رضایت‌مندی خداوند را مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

حجت الاسلام تقوی گفت: دانشگاه‌های ما اگر در مسیر نظام توحیدی قرار گیرند می‌توانند موجب تعالی جامعه و انسان شوند. از این رو برای این‌که محیط دانشگاه محیطی خدایی شود، باید هر یک از مسؤولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی همواره با نگاه توحیدی در طول تاریخ، رشادت‌های خود را نشان داده و امید است با نگاه توحیدی و با همدلی و هم‌افزایی مسؤولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها بتوانیم به جایگاه درخور شأن برسیم و تحول‌آفرین باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام امیر ابراهیم‌زاده به عنوان رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات