۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۷۶۶۹۲
حجت الاسلام غلامی:

۴۰۰ پیرغلام، مهمان شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از آغاز به کار شانزدهمین جشنواره بین المللی پیرغلامان حسینی خبر داد و گفت: در این مراسم ۴۰۰ پیرغلام و ۲۰۰ مداح و خادم حسینی حضور دارند.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی استان لرستان گفت: این همایش به مدت سه روز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اجلاس پیرغلامان حسینی از امروز تا شانزدهم شهریور برگزار می شود، افزود: در این مراسم از پیرغلامان برجسته کشوری و بین‌المللی تجلیل می شود.

حجت الاسلام غلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ۴۰۰ پیرغلام از داخل و خارج از کشور مهمان شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی هستند.

وی یادآور شد: آیین افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان، صبح روز چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی هرچه بیشتر فلسفه قیام عاشورای حسینی، شناخت و معرفی پیرغلامان، ترویج فرهنگ عاشورا، معرفی ظرفیت‌ و توانایی‌های دینی هر استان را از اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی عصر امروز با غبارروبی و حضور در گلزار شهدا آغاز می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات