۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۷۶۹۱۰
حجت الاسلام دریکوند خبر داد؛

برگزاری کارگاه تخصصی مداحی با حضور پیرغلامان حسینی

رییس شورای هیأت های مذهبی در کشور از برگزاری کارگاه تخصصی مداحی با حضور پیرغلامان حسینی خبر داد و گفت: این کارگاه با هدف تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران در حال برگزاری است.
حجت الاسلام دریکوند لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رییس شورای هیأت های مذهبی کشور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی مداحان ویژه پیرغلامان حسینی در جمع خبرنگاران گفت: دو کارگاه تخصصی ویژه مداحان در شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از این کارگاه ها هم اکنون در حال برگزاری است، افزود: در این کارگاه‌ها از شعرخوانی شاعران آیینی از جمله سیدماشاالله غرب و گلدسته استفاده می‌شود.

رییس شورای هیأت های مذهبی در کشور بیان کرد: کارگاه تخصصی ویژه مداحان با موضوع تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی ایران توسط حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام دریکوند بیان داشت: پیرغلامان حسینی ۱۰ کشور در شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که به میزبانی استان لرستان در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه اجلاس شامگاه پنج‌شنبه، ۱۵شهریور در محوطه باغ گلستان و با اجرای نطام‌الاسلامی مجری شبکه‌های سراسری و حضور حاج صادق آهنگران برگزار می شود.

رییس شورای هیأت های مذهبی در کشور دیدار پیرغلامان ۱۰ کشور جهان را با شهید زنده لرستانی، سیدنورخدا موسوی از دیگر برنامه‌های شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی به استان یزد برگزار می شود، اظهار داشت: پس از اختتامیه شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان پرچم اجلاس به استان یزد واگذار خواهد شد.

گفتنی است، 42 اثر رادیویی و 33 اثر تلویزیونی به دبیرخانه اجلاس شانزدهمین همایش بین المللی پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) ارسال شده است و از این تعداد از سه اثر رادیویی، دو اثر تلویزیونی و یک اثر در بخش خبر به عنوان آثار برتر تجلیل شد./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات